Magnetar Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Kjøpte telefonen på ebay. Fra Taiwan hvor både docken og NC31EM fulgte med Oi. Du er modig. Lenke til kommentar
Ghosti Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Fikk dama til å gå fra apple til Z2 og bestilte for en uke siden. Har noen fått sine forhåndsbestilte Z2? Endret 28. april 2014 av Ghosti Lenke til kommentar
Trøpedal Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Har en sliten iPhone4 som er treig som fy... Det har jeg også, men etter iOS 7.1 har den blitt litte granne kjappere, men fortsatt slapp. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Da har CDON sendt min telefon Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Da har CDON sendt min telefon Når bestilte du? Lenke til kommentar
Bill Shankly Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Hei! Jeg har bestilt Z2 hos Chess og det står forventet inn i uke 19, det er lenge til. Noen som har bestilt fra Chess her inne og vett noe mer en meg? Endret 28. april 2014 av Bill Shankly Lenke til kommentar
Ampl1tude Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Må si jeg er fornøyd med Z2, skjermen er mye bedre enn på Z1 og menyene går som smurt. Blir å teste kamera i morgen Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Da har CDON sendt min telefon Når bestilte du? 17. mars Lenke til kommentar
Kenna Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hei! Jeg har bestilt Z2 hos Chess og det står forventet inn i uke 19, det er lenge til. Noen som har bestilt fra Chess her inne og vett noe mer en meg? Sendte mail til [email protected] her om dagen, der hadde de ikke oversikt på når de fikk inn telefonen. De kunne heller ikke svare meg ang. venteliste etc Lenke til kommentar
ThinkerBell Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Fikk e-post fra CDon nå, at de har fått inn telefon på lager. Nå er det mulig å reservere telefon, og få med SmartBand. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Ok... Får hive meg på med et postmannsinnlegg jeg også.... Min (hvite) er på vei fra nettonet.no Da jeg prioriterer kamera, så er jeg veldig spent på hva jeg synes i forhold til kamerakongen jeg disponerer nå (Nokia 808 pureview) Håper den nærmer seg, selv om den vel ikke når opp. Ble skuffet over Zoom på eksempelvideoen til Amobil. Lå langt tilbake for hva 808 klarer med tilsvarende Zooming. Men, vi får se... Endret 29. april 2014 av cirka Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Da fikk jeg lov å bestille min z2 i fra djuice/telenor. Lenke til kommentar
Bill Shankly Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hei! Jeg har bestilt Z2 hos Chess og det står forventet inn i uke 19, det er lenge til. Noen som har bestilt fra Chess her inne og vett noe mer en meg? Sendte mail til [email protected] her om dagen, der hadde de ikke oversikt på når de fikk inn telefonen. De kunne heller ikke svare meg ang. venteliste etc Takk for svar :-) Ser ut for meg som om Chess er seinere en andre bedrifter til å få inn telefonen. Hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Der kom hentemeldinga mi :-D :-P Lenke til kommentar
robertl93 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Der kom hentemeldinga mi :-D :-P Yup, 1 dag vente tid med netonnet! Lenke til kommentar
Juserneim Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Frister nesten å bestille fra netonnet nå, ettersom de ikke ser ut som noe skjer hos komplett. Spørsmålet er vel om jeg får den noe før uansett om jeg bestiller nå (såpass seint). Kjenner sjalusien er stor så når mange av dere begynner å få den :/ Endret 29. april 2014 av Juserneim Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Fikk med smartband selv om telefonen var på lager da jeg bestilte! Lenke til kommentar
Fontastic1 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Da fikk jeg lov å bestille min z2 i fra djuice/telenor. Når var det du reserverte? Lenke til kommentar
Bill Shankly Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Måtte ringe til Chess fikk lite eller ingen bra svar hos kundesenter, men dem satt meg over til nett butikken og der fikk jeg opplyst at dem skulle få en forsendels eller et lite parti i dag. Dette var ikke bekrefta kommet inn, men dersom det kom skulle dem ha en til meg :-) Så får håpe at noe skjer meget snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå