veluci Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Testet av mobil.se: http://www.mobil.se/tester/produkttester/test-sony-xperia-z2?nodePage=0#.U1p-U_mSx8E Får høyere totalscore enn S5 og One (M8) der. Tenker Agentspoon klør seg på hodet nå... Misunner dere som har fått eller får telefonen tilsendt nå. Jeg har bestilt hos Telenor, og hos CDON, men har ikke hørt noe som helst fra noen av de. Eneste er at jeg fikk en mail fra telenor i begynnelsen av april der de sa at lanseringen ble utsatt. Ikke lenge til alle får den sendt nå, i verste fall et par uker Reiser på jobb i 4 uker på tirsdag! Planen min var hele tiden å ha den før det, men ser dårligt ut Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Misunner dere som har fått eller får telefonen tilsendt nå. Jeg har bestilt hos Telenor, og hos CDON, men har ikke hørt noe som helst fra noen av de. Eneste er at jeg fikk en mail fra telenor i begynnelsen av april der de sa at lanseringen ble utsatt. Jeg sendte for et par uker siden en henvendelse til CDON hvor jeg etterspurte mer informasjon rundt problemene ved levering av Z2, men svaret jeg fikk var at jeg skulle følge med på hjemmesiden (hvor det ikke stod noe informasjon). Nå har CDON satt "Forventes på lager 2014-04-29", så da er det bare å håpe på at det skjer noe nå! Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Kan noen som har fått telefonen si noe om de har problemer gleppe mellom skjermen og ramma? Ser det er noen som har rapportert problemer med det... Lenke til kommentar
ThinkerBell Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Leste på Twitter at Sony Z2 blir lansert i Sverige 29.4 også. Så da regner jeg med at de starter med utsending av telefoner i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Ampl1tude Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Er på lager hos NetOnNet i hvit for den som er interessert: ) Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Får man fortsatt med smart band? Er jo ikke forhåndsbestilling hvis den er på lager... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Får man fortsatt med smart band? Er jo ikke forhåndsbestilling hvis den er på lager... følger med i hele lanseringsperioden Lenke til kommentar
Juserneim Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Er på lager hos NetOnNet i hvit for den som er interessert: ) Gleder meg å se at de dukker opp diverse steder Håper virkelig på å få den hjem innen neste uke, begynner å bli dritt lei av min iPhone 4 nå... Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Kan noen som har fått telefonen si noe om de har problemer gleppe mellom skjermen og ramma? Ser det er noen som har rapportert problemer med det... Jeg ser ingenting :-) Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Er på lager hos NetOnNet i hvit for den som er interessert: ) Takk for tipset! Bestilte nettopp Lenke til kommentar
Juserneim Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Kan noen som har fått telefonen si noe om de har problemer gleppe mellom skjermen og ramma? Ser det er noen som har rapportert problemer med det... Jeg ser ingenting :-) Tror kanskje han snakker om dette (kan være vinkelen for alt jeg vet): Endret 25. april 2014 av Juserneim Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Bestilte mobilen i går natt hos Elkjøp, oppført som sendt med sendingsnummer i dag. Flaks? Lenke til kommentar
Juserneim Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Bestilte mobilen i går natt hos Elkjøp, oppført som sendt med sendingsnummer i dag. Flaks? Merkelig... Bestilte du hvit eller svart? Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Bestilte svart. Står IMEI-nr og alt på ordrebekreftelsen. Trodde ikke de hadde den inne enda? Lenke til kommentar
Ampl1tude Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Bare hyggelig veluci, satse på at du er heldig å får en:) Ser ut som at det kommer inn i små puljer hos mange nå. Blir nok sent ut mange neste uke til de som har forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Kan noen som har fått telefonen si noe om de har problemer gleppe mellom skjermen og ramma? Ser det er noen som har rapportert problemer med det... Jeg ser ingenting :-) Tror kanskje han snakker om dette (kan være vinkelen for alt jeg vet): Ah men det ser ikke sånn ut når jeg ser på mobilen, Har prøvd å se mobilen nøye nå, men ingenting :-/ Kan være vinkelen, ja :-) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Bestilte mobilen i går natt hos Elkjøp, oppført som sendt med sendingsnummer i dag. Flaks? Kjekt for deg, et HÅN mot oss som bestilte samme plass for snart 2 mnd siden og ikke har fått den. Elkjøp står ikke høyt i kurs her lenger :-( Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Kan noen som har fått telefonen si noe om de har problemer gleppe mellom skjermen og ramma? Ser det er noen som har rapportert problemer med det... Jeg ser ingenting :-) Tror kanskje han snakker om dette (kan være vinkelen for alt jeg vet): Da har jeg bestilt meg en hvit fra CDON. Skal bli deilig med noe annet enn svart for en gangs skyld. Får håpe det ikke er noen gleppe mellom skjerm og ramme, da går den tilbake med angrerett. Orker ikke sånne ting Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Var jammen billige de NC proppene. Bestilte de til 329 kr:) selv om jeg ikke har telefonen enda eller vet om det blir den Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg er veldig spent på om de proppene kommer til å greie å stenge ut musikken fra treningssenteret jeg trener på. Musikken der er alltid på full guffe, noe som ødelegger for min egen musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå