Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014

dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woohoo! Da har Elkjøp sendt telefonen! :) Dette gikk jo MYE raskere enn forventet :D

Såpass, når forhåndsbestillte du ?????

Jeg bestillte 8/3

Jeg bestilte 17.04. Pussig hvis din ikke er sendt da... :/

Hva......kun vanlig standard bestilling fra din side ? Jeg er på telefon med elkjøp nå

Elkjøp kunne ikke svare på det akkurat nå så de skulle sjekke det opp å komme tilbake til meg

Nei, bestilte med express-levering for 20,- kr ekstra. Men det skal jo ikke ha noe å si tror jeg.

Lenke til kommentar

Testet hvor bra de proppene er?

Synes det er god lyd i de. Jeg lider ikke av audiofili så det er vanskelig å si noe om kvaliteten, men de er helt klart bedre enn "standar" propper som kommer med andre telefoner.

Noise canceling har jeg så vidt fått testet her hjemme med en kjøkkenvifte. Første intrykket er veldig bra. Hører ikke vifta i det hele tatt. Skal til statene om 2 uker så de skal få gjennomgå ;)

kom gjerne med tilbakemelding da på hvordan den er på flyet om den fjerner dueren
Lenke til kommentar

Z2 levde dessverre ikke opp til forventningene, så ville kjøpt HTC One M8 eller ventet til neste generasjon. S3 og S4 går forøvrig på billigsalg nå

Det som oppfattes som idiotisk er at du skriver som om du har testet den selv. " Z2 levde desverre ikke opp til forventningene" antyder at du har prøvd den...

Noen som kan bekrefte at Sony endelig har Gorilla glass og kuttet ut Anti Shatter filmen?

Lenke til kommentar

Z2 levde dessverre ikke opp til forventningene, så ville kjøpt HTC One M8 eller ventet til neste generasjon. S3 og S4 går forøvrig på billigsalg nå

Det som oppfattes som idiotisk er at du skriver som om du har testet den selv. " Z2 levde desverre ikke opp til forventningene" antyder at du har prøvd den...

Noen som kan bekrefte at Sony endelig har Gorilla glass og kuttet ut Anti Shatter filmen?

Det er ikke på noe som helst punkt spesifisert eller hintet til at jeg har prøvd telefonen selv. Jeg refererer til anerkjente testere på nettet som gir et objektivt og samstemt bilde av telefonens mangler. Det må være lov å ikke kjøpe telefoner i blinde uten å ha lest omtaler først.

Lenke til kommentar

bruker gorilla glass 3 og ingen film
Lenke til kommentar

Det er ikke på noe som helst punkt spesifisert eller hintet til at jeg har prøvd telefonen selv. Jeg refererer til anerkjente testere på nettet som gir et objektivt og samstemt bilde av telefonens mangler. Det må være lov å ikke kjøpe telefoner i blinde uten å ha lest omtaler først.

Du hevder at mobilen ikke levde opp til forventningene basert på en ussel anmeldelse som gav den 7.8/10. Om du hadde giddet å lese andre anmeldelser ville du sett at skjermen er noe som ofte ligger på "+" siden av telefonen. Hvem sine forventninger, dine? Det er åpenbart at folk vil forstå det du skriver som personlig erfaring.

En tullete påstand å hive frem, uten mye kredabilitet ettersom de fleste andre anmelderene setter den på lik linje som M8.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Lest anmeldelsene på nett. Kan sjekke TheVerge for eksempel. :)

Så den levde ikke opp til forventningene uten at du har tatt i telefonen. Seriøst. :nei:

http://www.mobil.se/nyheter/f-rsta-intryck/f-rsta-intrycket-sony-xperia-z2#.U1ffbfmSx8E

Du har liten tillitt til internasjonale tester, skjønner jeg. Det er en troverdig kilde, og det å tro at de planter falske beskyldninger blir litt på kanten.

Har tillit til tester på nettet og telefonen får stort sett bra testresultater. At du skriver at den ikke levde opp til forventningene uten å ha prøvd telefonen er det jeg reagerer på. At du later som du har prøvd den og så har du bare lest litt på nettet blir for dumt.

Lenke til kommentar

Du hevder at mobilen ikke levde opp til forventningene basert på en ussel anmeldelse som gav den 7.8/10. Om du hadde giddet å lese andre anmeldelser ville du sett at skjermen er noe som ofte ligger på "+" siden av telefonen. Hvem sine forventninger, dine? Det er åpenbart at folk vil forstå det du skriver som personlig erfaring.

En tullete påstand å hive frem, uten mye kredabilitet ettersom de fleste andre anmelderene setter den på lik linje som M8.

Som TheVerge, dagens generasjon flaggskip merkes etter dere svakheter, og ikke styrker. Det kommer av at de ligger så jevnt i toppen. Når Z2 har en skjerm som fungerer dårlig i sollys (fakta), er vrien å ha i hånda pga kanter og størrelse (fakta), har dårligere lyd enn HTC One M8 (fakta) osv. Hva gjør den da til noe mindre enn en skuffelse, når de fleste antok at den skulle være BEDRE enn Samsung og HTC på disse områdene. Den er ikke bedre, med unntak av at den tåler mer vannsprut, men personlig har jeg aldri i livet ødelagt en mobil ved vannsprut. Alas er den det dårligste kjøpet, selv om det ikke akkurat er en dårlig telefon.

Lenke til kommentar

Nei, men den kommer vel i salg i Sverige om ikke så lenge. Eller kan det drøye en stund? I så fall er valget lett...

Hvorfor er svaret lett ? Jeg ser bare du har nevnt 1 stk interessant telefon !!!!! Mener du z2 er for dyr for deg så er det en annen sak

Om jeg må vente helt til høsten på 1+1 går jeg for Z2. For meg er 1+1 en meget interessant telefon kun på grunn av at den kjører CyanogenMOD rett ut av boksen. Z2 er selvfølgelig også fantastisk, så vidt jeg har skjønt.

Den er kun tilgjengelig med invite i starten eller konkurranser. I høst skal den åpnes for fritt salg har jeg lest

Da blir det Z2 :-)

Lenke til kommentar

Som TheVerge, dagens generasjon flaggskip merkes etter dere svakheter, og ikke styrker. Det kommer av at de ligger så jevnt i toppen. Når Z2 har en skjerm som fungerer dårlig i sollys (fakta), er vrien å ha i hånda pga kanter og størrelse (fakta), har dårligere lyd enn HTC One M8 (fakta) osv. Hva gjør den da til noe mindre enn en skuffelse, når de fleste antok at den skulle være BEDRE enn Samsung og HTC på disse områdene. Den er ikke bedre, med unntak av at den tåler mer vannsprut, men personlig har jeg aldri i livet ødelagt en mobil ved vannsprut. Alas er den det dårligste kjøpet, selv om det ikke akkurat er en dårlig telefon.

Jeg beklager, men jeg ser ikke hva greien din helt er her. Du velger å trekke frem 3 ting HTC har gjennomført på en annen måte som noen synes er bedre. At skjermen fungerer dårlig i sollys er ikke nødvendigvis fakta, da jeg ikke har lest det noen adre steder. Helt greit at du er overbevist om at Sony har det korte strået denne runden, men å ikke ta frem det overledne minnet, den større skjermen, det større batteriet, den innebygde støydempningen (via earbuds) og det bedre kameraet i betraktningen din blir feil.

Du mener at Z2 er en skuffelse av den grunn at du forventet at den skulle være bedre enn konkurrentene? Dette blir like dumt som å si at PS4 er skuffende ettersom du trodde den skulle være bedre enn Xbox One. Dette kommer mye bort i hva hver og en foretrekker å ha av duppeditter og ekstrafunksjoner. Jeg kan ikke si at Z2 er knallbra, ettersom jeg ikke har den, men jeg kan si at jeg foretrekker de funksjonene den gir meg fremfor hva Samsung og HTC foreløpig kan tilby meg.

Off topic: Er det bare jeg som tenker Matthew Perry/Chandler fra Friends når jeg ser profilbildet til Magnetar?

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Hva......kun vanlig standard bestilling fra din side ? Jeg er på telefon med elkjøp nå

Elkjøp kunne ikke svare på det akkurat nå så de skulle sjekke det opp å komme tilbake til meg

Fått noen oppklaring i saken?

Endret av Quote
Fjernet siteringspyramide - Quote, Moderator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...