Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014

dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på noen ting:

- Til dere som har fått mobilen, hvordan er wifi antennen? Den på min htc one x er helt sykt dårlig, den nekter å bytte mellom router og aksesspunkt hvis jeg ikke slår av og på internett på den...

- Hvordan er sony generelt på oppdateringer? Liker at det kommer nye androidversjoner inn på telefonen, men er ikke superviktig.

- Hvordan er den å bruke med en hånd/ holde med en hånd og bruke den med den andre? Den ser litt stor, klumpete og litt spiss ut i kantene.

- Hvordan er byggekvaliteten på den og sony mobiler generelt?

- Klarer den medfølgene laderen å lade den mens man spiller? Dette er noe som irriterer meg ganske på min htc one x, hvis det er lite batteri igjen og jeg setter den i laderen så kan jeg ikke fortsette å spille siden den ikke leverer nok strøm..

Takk på forhånd for svar! :)

Endret av Guleman
Lenke til kommentar

Fikk min Z2 i dag. Slapp mva :-) Og fikk med dock og noise canceling headphone. Si i fra hvis det er noe dere lurer på ;-)

Jeg fikk ogsp med dock og noise canceling headphones :-D

Hvem bestilte du av, for det utstyret kommer ikke her i Norge ( må kjøpes selv) Å har du handlet i utlandet får du mva som egen regning i posten, du slipper ikke tollvesenet i dette landet ;-)

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Fikk min Z2 i dag. Slapp mva :-) Og fikk med dock og noise canceling headphone. Si i fra hvis det er noe dere lurer på ;-)

Jeg fikk ogsp med dock og noise canceling headphones :-D

Hvem bestilte du av, for det utstyret kommer ikke her i Norge ( må kjøpes selv) Å har du handlet i utlandet får du mva som egen regning i posten, du slipper ikke tollvesenet i dette landet ;-)

Bestilte på eBay av genuine-only. Alt av utstyr fulgte med pakken Jeg har handlet fra utlandet før og når jeg har hentet tidligere telefoner på postkontoret har jeg måttet betale mva og tollgebyr før jeg fikk den ut. Men nå fikk jeg sendt den som gave og slapp derfor unna :)

Christoffero89:

Har gått fra S3 til Z2 så det blir litt urettferdig å sammenligne. :p har bare fiklet med den i 4-5 timer så har ikke så veldig mye å komme med. Men første inntrykket mitt er at lyden i de interne høytalerne er klart høyere enn s3 og det er helt klart mer "umf"

Samtalekvaliteten får jeg komme tilbake til da jeg ikke har hatt så mange enda :p

For de som har skrevet at skjermen er lyssvak er bare bambus.

Det jeg er mest spent på er batterilevetid. Min S3 begynte å synge på siste verset og holdt så vidt 13t med 1-2 timer screen time :p Kunne ha kjøpt nytt batteri, men hadde lyst på ny telefon :)

Kommer tilbake med en oppdatering etter at jeg har fått brukt den i noen dager.

Lenke til kommentar

Min ordre hos elkjøp har nå forandret seg fra under behandling til resservert

Ellers har docken kommet i dag (cdon)

Flipp wallet i går ( cdon)

Noice canceling headphones for en god stund siden (cdon)

Så da mangler jeg stereo opptakeren (cdon) og telefonen (elkjøp)

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Det er _helt_ sikkert at det ikke følger med noen dock; så jeg kan likegjerne bestille det?

Jeg har bestilt igjennom netcom; tenker jeg klarer å vente til ut mai; kommer den ikke innen da får jeg gå for noe annet...

Det håper jeg virkelig, snakket med Sony Norge før jeg bestillte å de sa nei

Lenke til kommentar

Det er _helt_ sikkert at det ikke følger med noen dock; så jeg kan likegjerne bestille det?

Jeg har bestilt igjennom netcom; tenker jeg klarer å vente til ut mai; kommer den ikke innen da får jeg gå for noe annet...

Litt merkelig da docken medfulgte Z1'en. Blir litt skuffet om det viser seg at vi bare får noen lavkvalitets Sony hodetelefoner fremfor de nye støyreduserende.

Lenke til kommentar

Litt merkelig da docken medfulgte Z1'en. Blir litt skuffet om det viser seg at vi bare får noen lavkvalitets Sony hodetelefoner fremfor de nye støyreduserende.

Jeg fikk ikke Docken med Z1, men jeg bestilte den fra netonnet(eller cdon) Jeg fikk et bilde av hvilke hodetelefoner som fulgte med og det var ikke de noice greiene. Faktisk mener jeg det var noen som ikke var in ear en gang. Jeg har desverre slettet den mailen for lenge siden

Lenke til kommentar

Vi får ikke dock. Z1 selges nå også uten dock.

Det følger ikke men noen headset i norske pakker. Vi får smart band med

Lenke til kommentar

Hos netcom (bedrift) står det nå ubekreftet uti juni engang...

Om jeg må vente til juni blir the M8 på meg, til tross for at jeg virkelig ønsker meg en mobil som man kan ha ute i regnvær uten å være redd for at skal få fuktskader.

Endret av Juserneim
Lenke til kommentar

Testet hvor bra de proppene er?

Synes det er god lyd i de. Jeg lider ikke av audiofili så det er vanskelig å si noe om kvaliteten, men de er helt klart bedre enn "standar" propper som kommer med andre telefoner.

Noise canceling har jeg så vidt fått testet her hjemme med en kjøkkenvifte. Første intrykket er veldig bra. Hører ikke vifta i det hele tatt. Skal til statene om 2 uker så de skal få gjennomgå ;)

Lenke til kommentar

Woohoo! Da har Elkjøp sendt telefonen! :) Dette gikk jo MYE raskere enn forventet :D

Såpass, når forhåndsbestillte du ?????

Jeg bestillte 8/3

Jeg bestilte 17.04. Pussig hvis din ikke er sendt da... :/

Hva......kun vanlig standard bestilling fra din side ? Jeg er på telefon med elkjøp nå

Elkjøp kunne ikke svare på det akkurat nå så de skulle sjekke det opp å komme tilbake til meg

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...