Christoffero89 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Tester har rapportert det samme så det er en issue som må fikses før jeg kjøper den. Ringer mye på jobb og må ha klar tale og høre den i lomma Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg har lagt inn en forhåndsbestilling hos Telenor. Ser at vi får med SmartBand. Ser litt kult ut. Må man kjøpe ladedokk separat? Ønsker å bruke klaffene så lite som mulig for å ikke ødelegge dem, og dermed opprettholde beskyttelsen mot vann og støv. Litt kjedelig å måtte vente så lenge, men vil ha Z2 blant annet fordi den er vanntett og ser veldig bra ut. Er avhengig av at telefonen er vanntett fordi jeg tilbringer mye tid utendørs i regnet. Samsung Galaxy S5 er som kjent også vanntett, men den ser helt forferdelig ut. HTC One M8 er ikke vanntett, så det er deal breaker for min del. Jeg får overleve ventetiden. Har tross alt hatt en iPhone 4S i snart 2,5 år. Den begynner å bli ulidelig treg og buggete. Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg har lagt inn en forhåndsbestilling hos Telenor. Ser at vi får med SmartBand. Ser litt kult ut. Må man kjøpe ladedokk separat? Ønsker å bruke klaffene så lite som mulig for å ikke ødelegge dem, og dermed opprettholde beskyttelsen mot vann og støv. Litt kjedelig å måtte vente så lenge, men vil ha Z2 blant annet fordi den er vanntett og ser veldig bra ut. Er avhengig av at telefonen er vanntett fordi jeg tilbringer mye tid utendørs i regnet. Samsung Galaxy S5 er som kjent også vanntett, men den ser helt forferdelig ut. HTC One M8 er ikke vanntett, så det er deal breaker for min del. Jeg får overleve ventetiden. Har tross alt hatt en iPhone 4S i snart 2,5 år. Den begynner å bli ulidelig treg og buggete. Tror ingen har funnet ut enda om docken følger med i Norge, men jeg regner virkelig med det. Men det med flapsene på sidene er absolutt ingen problem og opne og lukke vær dag, sålenge du behandler de som prislappen på telefonen selfølgelig Har hatt både Z og Z1 og har aldri hatt problemer med ødelagte flaps ( jeg ladet ofte med usben) Hadde faktiskt Z1en i dusjen væær dag siden Oktober Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Rart hvis de ikke legger med ladedokk egentlig. Det har vel følgt med tidligere Z'er? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det følger ikke med Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Rart hvis de ikke legger med ladedokk egentlig. Det har vel følgt med tidligere Z'er? Fikk både ladedock med min Z og Z1. Begge kjøpt ved release. Det følger ikke med Kødder du? Hva er dine kilder? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Annen test sier at det er god lyd i z2 men har heat syns problemer og er sluggish av og til. Spent på de norske testene Lenke til kommentar
Hertug1. Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Noen som vet om hvordan lydkvaliteten på Z2 er i forhold til for eks HTC One M8? Tenker da på lydkvaliteten fra minijacken. Hører svært mye på musikk, og er usikker om jeg skal gå for M8 eller Z2. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 M8 har fått veldig bra i mange tester på nettopp lydkvalitet. Både uten og med hodesett. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Noen som vet om hvordan lydkvaliteten på Z2 er i forhold til for eks HTC One M8? Tenker da på lydkvaliteten fra minijacken. Hører svært mye på musikk, og er usikker om jeg skal gå for M8 eller Z2. for å ta m7 kontra z1 så var m7 knusende med de medfølgende proppene, men generelt var z1 en del bedre telefon enn m7 for meg Endret 13. april 2014 av Andynator Lenke til kommentar
almeli Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 HTC One M8 har høyere spenning enn alle andre mobiltlfer på (jack)lydutgangen, og sammen med både hard-/software i ypperste kvalitet for lydavspilling, så er nok denne klasselederen. Men åkke som - mitt valg er uansett Z2. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Vi har kommet inn i våren og fått de siste nyheter fra produsentene. Jeg tar stadig bilder med Nokia 808 pureview og er virkelig fornøyd, stort sett. Min Nokia 808 er blitt 2 år og er fremdeles "kongen" (på kamera) Foreløpig er det vel ingen over og heller ingen ved siden. Men, hvem er nærmest? Er det noen som nærmer seg? Xperia Z2 (som snart kommer) eller Samsung S5 (nettopp i salg) Som man skjønner, så er kamera 1 prior for meg. Tar mye bilder/video og ekperimenterer med det. Ellers så bruker jeg tlf mest til ringing, sms og noe mail. Til tross for denne begrensede bruk, så innrømmer jeg at jeg savner android. (Hadde Gal S2) Men altså....om kamera har så stor betydning. Hva får jeg da mest for, uten å gå for mye ned på kvalitet. S5? Eller Z2? Z2 er vel mest på papiret foreløpig, da den ikke er i salg i Norge enda. Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Vi har kommet inn i våren og fått de siste nyheter fra produsentene. Jeg tar stadig bilder med Nokia 808 pureview og er virkelig fornøyd, stort sett. Min Nokia 808 er blitt 2 år og er fremdeles "kongen" (på kamera) Foreløpig er det vel ingen over og heller ingen ved siden. Men, hvem er nærmest? Er det noen som nærmer seg? Xperia Z2 (som snart kommer) eller Samsung S5 (nettopp i salg) Som man skjønner, så er kamera 1 prior for meg. Tar mye bilder/video og ekperimenterer med det. Ellers så bruker jeg tlf mest til ringing, sms og noe mail. Til tross for denne begrensede bruk, så innrømmer jeg at jeg savner android. (Hadde Gal S2) Men altså....om kamera har så stor betydning. Hva får jeg da mest for, uten å gå for mye ned på kvalitet. S5? Eller Z2? Z2 er vel mest på papiret foreløpig, da den ikke er i salg i Norge enda. Her står at Z2 har til og med bedre kamera enn Nokia 808 http://www.droid-life.com/2014/04/08/xperia-z2-camera/ Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Vi har kommet inn i våren og fått de siste nyheter fra produsentene. Jeg tar stadig bilder med Nokia 808 pureview og er virkelig fornøyd, stort sett. Min Nokia 808 er blitt 2 år og er fremdeles "kongen" (på kamera) Foreløpig er det vel ingen over og heller ingen ved siden. Men, hvem er nærmest? Er det noen som nærmer seg? Xperia Z2 (som snart kommer) eller Samsung S5 (nettopp i salg) Som man skjønner, så er kamera 1 prior for meg. Tar mye bilder/video og ekperimenterer med det. Ellers så bruker jeg tlf mest til ringing, sms og noe mail. Til tross for denne begrensede bruk, så innrømmer jeg at jeg savner android. (Hadde Gal S2) Men altså....om kamera har så stor betydning. Hva får jeg da mest for, uten å gå for mye ned på kvalitet. S5? Eller Z2? Z2 er vel mest på papiret foreløpig, da den ikke er i salg i Norge enda. Her står at Z2 har til og med bedre kamera enn Nokia 808 http://www.droid-life.com/2014/04/08/xperia-z2-camera/ Her også. Z2 er mobilen som kommer til å trone alene på toppen fremover ser det ut til, så du kan trygt kjøpe den http://www.dxomark.com/Mobiles/Sony-Xperia-Z2-overview-Revised-model-takes-first-place-in-Mobile-rankings S5 har et kamera som nesten tar noen steg tilbake. Makan til skuffelse altså Og det, -til tross-, for Samsungs villende påstander om at deres nye kamerateknologi ISOCELL visstnok skal være helt fantastisk. Samsung vaser litt for tiden Endret 15. april 2014 av IceBlitz Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Synd z2 er så vond å bruke med en hand... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Synd z2 er så vond å bruke med en hand... Er vel bedre en mange den når det kommer til å ta bilder, da den har dedikert kamera knapp. 2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Moderatormelding Det forsvant noen innlegg. Metadiskusjon som ikke har noe i tråden å gjøre. 3 Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Min Xperia Z2 har kommet til Frankrike. Håper jeg får den rett etter påsken. 1 Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Da har jeg fått Sony Style Cover Stand SCR10, Case Mate barely there og Nillkin Nano anti-burst tempered glass protective film. Da mangler vi bare telefonen! 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Hvem trenger telefonen da man har ett fantastisk cover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå