Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Arsenal

atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gidder jeg ikke. Håper hele Britannia Stadium blir bombet med det samme vi reiser. Faen som jeg hater Stoke.

kek, du hater alle så lenge ting ikke går vår vei. Stoke var klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart best i dag og har skapt mange store sjanser. Fortjent at de leder.

Vi har overhodet ikke vært interessert og taper forjent. Målet til Wenger og styret er 4. plass og vi har en liten luke til Tottenham. Den er ikke stor og vi vil nok knive med nevnte lag til mai.

Lenke til kommentar

Kan si hva man vil om Stoke-supporterne, men de støtter vitterlig opp om laget og gjør livet surt for motstanderne.

Om 90 minutter med buing, er å "støtte opp om laget", så er jeg glad vi ikke har sånn fans. Våre bortefans derimot, har vært fantastiske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dette gidder jeg ikke. Håper hele Britannia Stadium blir bombet med det samme vi reiser. Faen som jeg hater Stoke.

Skjønner ikke hva som skjedde jeg. Du hadde jo bestemt at Arsenal vinner alle gjenværene kamper i 2014.

Ordet du brukte var ''fakta'' om jeg ikke husker feil.

WHAT HAPPENED?

Lenke til kommentar

Kan si hva man vil om Stoke-supporterne, men de støtter vitterlig opp om laget og gjør livet surt for motstanderne.

Om 90 minutter med buing, er å "støtte opp om laget", så er jeg glad vi ikke har sånn fans. Våre bortefans derimot, har vært fantastiske.
Støtter OG gjør livet surt for motstanderne sier jeg jo.

Å bue på motstanderen setter en nerve i de som gir fordel (og dermed støtte) til eget lag.

Sier ikke at jeg ville gjort det, men det er mye lyd og høyt trøkk fra de, heller det enn ei kirke.

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

kek, du hater alle så lenge ting ikke går vår vei. Stoke var klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart best i dag og har skapt mange store sjanser. Fortjent at de leder.

Vi har overhodet ikke vært interessert og taper forjent. Målet til Wenger og styret er 4. plass og vi har en liten luke til Tottenham. Den er ikke stor og vi vil nok knive med nevnte lag til mai.

Jeg driter i hvem som har vært best. Jeg hater Stoke fordi laget, spillerne, fansen, ledelsen, banen, ALT med klubben er ufyselig.

Lenke til kommentar

Jeg driter i hvem som har vært best. Jeg hater Stoke fordi laget, spillerne, fansen, ledelsen, banen, ALT med klubben er ufyselig.

De har ikke vunnet på Pulis-vis i dag. De har spilt fotball. Langt bedre enn oss.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...