Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[Løst] Kjøp av hodetelefoner til musikk, gaming, film.

Hawn1602

Anbefalte innlegg

Budsjett: Max pris 3000,- kr.

Størelse: Klokker som dekker hele øret. Over ear (full size)

Type: Lukkede. Aktiv støydemping er ett pluss men må også kunne bruke hodetelefonene uten å ha den på.

Bruksområde: Musikk, spill, film. Generelt hverdagslig bruk.

Hverdager: 60% musikk, 30% spill og 10% film.

Helger: 10% musikk, 60% spill, 30% film,

Tillegsinfo: Musikk type: Electro House, Progressive House, Electronica, House, Trance, Dubstep, Hardcore/Hard Techno, Techno, Hardstyle, Tech House, Heavy Metal, Metalcore, Hard Rock, Deathcore, Punk Rock.

Ønsker helst mic som er på kabelen. Hadde vært best om den hadde fungert på PC også til gaming. Da må jeg vel kanskje kjøpe meg en apapter/split ved sidena av? Vil ikke ha detachable headset mic, da skal hodetelefonene se veldig bra ut når mic er tatt av.

Lydbilde: Ekstra bass.

Kilde: PC, Sony Xperia Z1, PS4, PS3.

Nå har jeg: PDP Afterglow Wireless Headset.

http://www.pdp.com/Afterglow-AGU-1S-Wireless-Headset-Lighting/dp/B009CL6LA6

Dette er ett gaming headset som fungerer veldig bra til gaming og alt annet. (Musikk, Gaming, Film, osv.) Med headsettet følger med AUX kabel slik at den kan brukes kablet. Trådløse funksjoner er: Ekstra bass, ren lyd, og normal lyd. Veldig fornøyd med disse men de er ukomfortable å bruke over lengre tid og lyser blått. Pluss at det er en mic på den som ikke er detachable.

Pfh. takk!

Endret av Hawn1602
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vertfall varmt anbefale Beyerdynamic MMX-300 . Fantastiske hodetelfoner, med en veldig god mic, men er dog ikke plassert på kabelen. elementenne og klokkene er de samme som sitter på Beyerdynamic DT770 om du har hørt disse. Lyden er relativt balansert med en liten helling over på en fremtreden bass, uten at det blir muddy og fælt som ofte disse veldig basstunge hodetelefonenne har. Aktiv støydemping heller har de ikke , men den passive er ganske god.

Qpad 1339 er samme hodetelefonen bare den har fått en "skin" av qpad og er av en eller annen grunn noe billigere

https://prisguiden.no/produkt/qpad-qh-1339-professional-headset-103660

Og her er Beyerdynamic sin egen .

https://prisguiden.no/produkt/beyerdynamic-mmx-300-111827

Selv har jeg Qpaden som jeg bruker til gaming og er kjempefornøyd med de.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei igjen, da har jeg prøvd Steelseries Siberia Elite en stund. Og de er ganske bra ved bruk av lydkort. Da kan man justere i equalizer. Musikk på tlf blir litt svakt og for lite bass for meg. Føler også ikke helt at jeg kan gå med dem blant folk da de er veldig store. Har nå returnert dem og skal skaffe meg noen andre. Disse skal da bare brukes til musikk. Er veldig glad i bass så den skal være fremhevet, men ikke overdrevet slik at mid ikke blir borte. Jeg reiser i ukedager med buss og tog og ønsker derfor også støyreduksjon.

Pfh. takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...