JVM91 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hei! Jeg sitter i en liten kinkig situasjon nå, har en 97 modell BMW 5 serie som har knekt fjær, og jeg har ingen mulighet til å fikse dette selv der bilen står nå. Siden fjæren er knekt, så stammer hjulet oppi hjulbuen, dette er på venstre side fremme. Kan jeg bruke en såkallt hjuldolly under der, for å flytte den? Får jeg den opp på en bilhenger feks da? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Tror du vil slite med å få en dolly opp på henger. Aner ikke hvordan hjulopphenget ser ut, men på enkelte biler lar det seg gjøre å jekke opp og sette i mellom en trekloss/kile slik at hjulet går klar og triller fritt. Ville prøvd det. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hjuldolly høres skikkelig jallamekk ut. Kan fort bli katastrofe. Følg dsgf sitt tips. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Hmm, det er mulig.. Ser sånn ut (bilde tatt fra annen bil): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå