Gå til innhold

Ny 46" TV

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg leter etter en ny TV som skal være i størrelse 46"-47", men er litt usikker på hva jeg skal velge. Dette er en tv nr 2 i huset og brukes ikke i stuen.

Er derfor på jakt etter en prisguntig tv som gir mye for pengene.

Har sett på disse to alternativene:

SAMSUNG UE46EH5005KXXE 46" LED TV

http://www.expert.no/led/samsungue46eh5005kxxe46ledtv/p/3957/

Samsung UE46F5005XXE 46" LED-TV

http://cdon.no/elektronikk/samsung/46-led-tv-samsung-ue46f5005akxxe-p23495496

Det må være ok lyd i og med at det ikke blir koblet til noen eksterne høytalere.

Finner ikke noen gode tester på nett, så lurer på om det er noen som har erfaringer med noen av disse evt noen andre rundt samme prisklasse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste meg grundig opp før jeg kjøpte min 46" i høst, og endte til slutt opp på ditt alternativ nummer 2 - Samsung UE46F5005XXE 46". Jeg leste meg opp på tester av tidligere modeller (da heller ikke jeg fant for denne nyeste), og så den også i butikk før kjøp. Bruker den riktignok tilkoblet lydanlegg - hadde den bare en ukes tid uten, men denne uken merket jeg ingen problemer med lydkvaliteten.

Jeg kan iallfall si at jeg er svært fornøyd. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg leste meg grundig opp før jeg kjøpte min 46" i høst, og endte til slutt opp på ditt alternativ nummer 2 - Samsung UE46F5005XXE 46". Jeg leste meg opp på tester av tidligere modeller (da heller ikke jeg fant for denne nyeste), og så den også i butikk før kjøp. Bruker den riktignok tilkoblet lydanlegg - hadde den bare en ukes tid uten, men denne uken merket jeg ingen problemer med lydkvaliteten.

Jeg kan iallfall si at jeg er svært fornøyd. :)

Lykke til!

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...