Gå til innhold

Nokia 3660

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia er bare ute etter pengær tror jeg ihvertfall, :yes:  har jo lansert minst 20 nye mobiler detta året :o

Jeg kan selfølgelig ta feil, men jeg tror de fleste mobilprodusenter (og alle andre små og store bedrifter) er ute etter penger. Er usikker, men tror det er sånn.

Når det gjelder 3660 kan jeg umulig tro at den kommer til å bli en stor suksess, i og med at størrelsen er lik som på 3650. Forstår ikke hvorfor Nokia ikke kan prøve å lage den mindre, for innholdet er ganske heftig, så det kunne blitt en slager i ett annet design. Og det kan umulig være noe vanskelig å få den en smule midre.

Lenke til kommentar

Tror nok 3660 vil ha større problemer med å selge enn 3650 ja. Tross alt, det er nesten ingen forskjell, de som er hypp på en slik Nokia har allerede 3650 og Siemens SX1 har sluppet en lignende telefon som er bedre, og som har et mer stilig design. Oluss at SX1 er mindre.

Lenke til kommentar

Valget stod jo mellom ingenting, eller en litt forbedret 3650. Så hva er galt med å fikse opp litt?

Planen i denne omgang var nok ikke å lage en ny ungdomstelefon. Og hvorfor skal 3660 slite mer enn 3650 salgsmessig? Jeg regner med at 3650 blir erstattet med 3660 - ikke solgt som to "konkurrerende" modeller. Dvs, prisen til 3650 kommer sikkert til å synke, mens 3660 får samme pris som 3650 hadde.

Forstår ikke hvorfor Nokia ikke kan prøve å lage den mindre, for innholdet er ganske heftig, så det kunne blitt en slager i ett annet design. Og det kan umulig være noe vanskelig å få den en smule midre.

Hint-hint - 6600 !? Innholdet er heftig, og designet likeså. Størrelsen er ikke så mye mindre, men det tyder nok på at det er svært vanskelig å få de mindre, siden SX1 også er nesten like stor som 6600.

Lenke til kommentar

3650 har blitt en slager i forhold til prisen, jeg synes den er genial. Kunne vært dobbel så stor, spiller ingen rolle. Bare den har stor skjerm, og internet bluetooth, selfølgelig savner jeg diverse ting, stereo lyd, 65000 fargers skjerm eller bedre, og raskere cpu. Større skjerm. Bedre kamera, mer innebygd minne, og en minnekort leser til. (ekstern leser) 3660 blir nok en slager, ska nok kjøpe den når den kommer. Men selfølgelig så er jo T900 kongen, men den blir for dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...