V. Haugen Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Ødela oppkjøringen til Australia GP.Formel 1-bil fikk datavirus Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Nå er vel ikkje Marussia akkuratt på veg mot noko seier i Australia uansett. Kanskje ein 18-17.plass om dei er heldige. Eg trur Red Bull har eit mykje større problem enn eit datavirus Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hva i svarte for et operativsystem kjører de i de bilene? XP?? Lenke til kommentar
Magnuz3 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hva i svarte for et operativsystem kjører de i de bilene? XP?? Tipper de bruker en rasberry pi med Bærinfeksjon, kan programmed til alt mulig Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Er vel en konkurrent som er sjalu tipper jeg. Og derfor laget et virus til bilen. Lenke til kommentar
Alfaholic Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Er vel en konkurrent som er sjalu tipper jeg. Og derfor laget et virus til bilen. sjalu på marussia? de har ikke god nok bil til å hevde seg på toppen, og det til tross for den italienske motoren de har på lur Endret 2. mars 2014 av Alfaholic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg