Enhjørningen Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av MariusiNorge Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Backup: For $60 per år sørger www.carbonite.com for at du kan sove rolig om natten. (Alternativer finnes.) Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg har brukt Mac siden 1988, og bruker ikke iPhoto. Jeg har unngått iPhoto helt og vet knapt hvordan man bruker det.Jeg foretrekker å legge bildene mine i tradisjonell mappestruktur, og bruker browserfunksjonen i sharewareprogrammet GraphicConverter fra lemkesoft.de for å organisere og se gjennom bildene. GC kan også brukes til enkel redigering/forbedring av bildene, til å lage lysbildevisninger fra mapper og lignende. Lenke til kommentar
Paranoid Nisse Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hvis du ønsker å bruke iPhoto foreslår jeg at du grupperer de i hendelser og ikke album. Album er bare rot etter min mening. Klikk og dra bildene i i hendelser og legg til metadata (bildenavn, ansiktstagger og andre kommentarer) hvis du ønsker. Jeg strukturerer det iallefall slik. Hendelser og litt arbeid med å skrive inn informasjon om bildene synes jeg både er gøy og hjelper å holde struktur i bildene. Du kan også gjøre som SeaLion som bruker tradisjonell mappestruktur. Funker fjell det og! Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Timecapsule (trenger en ekstern HD), eller synce i iCloud om du vil være helt innenfor mac`s økosystem. For organisering, anbefaler jeg deg å gruppere bildene etter hendelser når du syncer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå