heartlife Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg er på ei datingkanal. Der var det en som ville møte meg, men han sletta profilbildet sitt...... og alle de andre bildene, og skrev at han ikke søkte noe i forkant. Jeg spurte hvorfor... Da sa han at det var fordi han var lei kanalen. Jeg skrev at jeg ser på det som useriøst, og som om han har dame. Da sa han at det hadde han ikke, og spurte om vi skulle møtes... Jeg så at han hadde flere unger, og da sa han at han hadde tatt ut seperasjon og at året var snart over... Er det ikke rart å slette profilbildene hvis han virkelig vil på date med meg? Lenke til kommentar
Populært innlegg Leo_ Skrevet 28. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 28. februar 2014 Herregud, ikke nå igjen... Du har fått de samme svarene og rådene så innihelsike mange ganger. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du gidder. Du går ut på kjøttmarkedet og så blir du fornærma over å bli behandla som det kjøttet du er. Beklager, men jeg tror ikke denne gangen er noe som helst anneledes enn alle de andre gangene. Kan du ikke bare kjøpe deg en vibrator og heller finne deg en hobby du takler? 33 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 "knegg" .. heartlife skal gratuleres med ett meget passende avatar, den er sånn insisterende, kan man si, men også litt avvæpnende på en måte Men til saken, som som vanlig er av den arten at svaret selvfølgelig må bli: det er usikkert (så du må tenke sjæl ..) Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 I lys av de andre opplysningene så ja, virker useriøst. Rebound kanskje? Magefølelsen min er dårlig. Bildene? Tja, lei av ASL? Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 hahaha. Har vært på dette forumet i bare noen få uker, og denne brukeren er allerede nevnt i mang en tråd... Enkelte mennesker har UTROLIG store issues med å få seg kjæreste!!! 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Til opplysning: Det hjelper ikke å syte over hvor mange poster heartlife har laget. Vil du ikke lese dem, så ikke klikk deg inn hit! Evnt. sett på "ignore" 3 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) "knegg" .. heartlife skal gratuleres med ett meget passende avatar, den er sånn insisterende, kan man si, men også litt avvæpnende på en måte Men til saken, som som vanlig er av den arten at svaret selvfølgelig må bli: det er usikkert (så du må tenke sjæl ..) hehe tusen takk, nå har jeg ikke så mange som protesterer mot meg lenger pga avataret mitt. Og Avataret står til mitt utseende faktisk talt. Til opplysning: Det hjelper ikke å syte over hvor mange poster heartlife har laget. Vil du ikke lese dem, så ikke klikk deg inn hit! Evnt. sett på "ignore" Til opplysning : jeg har ikke vært her på flere måneder . Men jeg skjønner at jeg tyveligvis er for populær siden alle knegger etter meg med en gang jeg er innpå igjen . Kommer jeg inn om 2 år igjen, så knegger de igjen , garantert Endret 28. februar 2014 av heartlife 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 hahaha. Har vært på dette forumet i bare noen få uker, og denne brukeren er allerede nevnt i mang en tråd... Enkelte mennesker har UTROLIG store issues med å få seg kjæreste!!! Jeg er pop... Har ikke vært her på mange måneder.. og om jeg er borte noen måneder , eller år så lager de jubalong med en gang jeg er innpå. Tydelgvis er jeg pop ! Til opplysning: Det hjelper ikke å syte over hvor mange poster heartlife har laget. Vil du ikke lese dem, så ikke klikk deg inn hit! Evnt. sett på "ignore" Til opplysning: Det hjelper ikke å syte over hvor mange poster heartlife har laget. Vil du ikke lese dem, så ikke klikk deg inn hit! Evnt. sett på "ignore" Enig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Til opplysning : jeg har ikke vært her på flere måneder .Du hadde en postepause på 6 uker, ikke flere måneder. Dvs. du hadde en post innimellom der, men velger å se bort fra den ene. Men tilbake til topic... Nei, jeg anser ikke nødvendigvis dette som useriøst. Han kan ha sine grunner selv om han ikke nødvendigvis forteller de til deg. Endret 28. februar 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Til opplysning : jeg har ikke vært her på flere måneder .Du hadde en postepause på 6 uker, ikke flere måneder. Dvs. du hadde en post innimellom der, men velger å se bort fra den ene. Men tilbake til topic... Nei, jeg anser ikke nødvendigvis dette som useriøst. Han kan ha sine grunner selv om han ikke nødvendigvis forteller de til deg. Ok, men spiller det noen rolle? hvis noen ikke vil lese poster som er skrevet med meg, får de bare overse de Så enkelt er det Enig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det er jeg enig i. Og med det så settes streken for denne off topic-diskusjonen. Jeg sletter videre off topic uten varsel. ---------------------------------------- ^Strek 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Det er jeg enig i. Og med det så settes streken for denne off topic-diskusjonen. Jeg sletter videre off topic uten varsel. ---------------------------------------- ^Strek Topp at du er enig i det. . Er jo bare kjekt å diskutere, og dette er jo en diskusjonskanal. Men hvis jeg diskuterer noe som er forbudt å diskutere er det bare å kaste meg ut hehe... Istedet for å sitte her inne å snakke "heartlife gjør ditt og datt,... og hearlife ... nå går vi i historiebokene våre å leser.." . Skulle jo tro jeg hadde drept noen, men nei jeg har aldri drept et menneske før, og, jeg er snill som et lam . Dreper ikke insekter engang uten at jeg er helt i faresonen nødt Flott at du er enig, og takk! Endret 28. februar 2014 av heartlife Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Tja, pop og pop, det er vel mere det at det er mye de samme trådene om de samme problemene og at det ofte har lyst litt igjennom at du har maskert deg bak AnonymDiskusjon. Men da problemer og skrivemåte er den samme avsløres du. Og folk blir leie av å stadig igjenta seg selv og komme med råd og tips. Av og til dukker det opp andre kvinner med dine problemer og da er det fort gjort å tenke "aah, hun igjen..." For meg virker du som en selvdestruktiv og overfølsom person som utsetter deg selv gang på gang for nye problemer og søker hit for å få medfølelse og varme ord når ting ikke går som i drømmene dine. Her er vi mang en kynisk og kald person med meget liten medfølelseskvote. Så det er ikke alltid så lurt. Lykke til med kjærligheten. Gjør oss alle en tjeneste og dropp kvinneguiden, datingsider og chick flicks. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 en slags populær kløe, kan man si .. https://www.youtube.com/watch?v=A0OQlEAklNc Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Herregud, ikke nå igjen... Du har fått de samme svarene og rådene så innihelsike mange ganger. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du gidder. Du går ut på kjøttmarkedet og så blir du fornærma over å bli behandla som det kjøttet du er. Beklager, men jeg tror ikke denne gangen er noe som helst anneledes enn alle de andre gangene. Kan du ikke bare kjøpe deg en vibrator og heller finne deg en hobby du takler? Vær så snill noen! Hamre disse ordene inn i en bauta, og la dem STÅ! 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Herregud, ikke nå igjen... Du har fått de samme svarene og rådene så innihelsike mange ganger. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du gidder. Du går ut på kjøttmarkedet og så blir du fornærma over å bli behandla som det kjøttet du er. Beklager, men jeg tror ikke denne gangen er noe som helst anneledes enn alle de andre gangene. Kan du ikke bare kjøpe deg en vibrator og heller finne deg en hobby du takler? Vær så snill noen! Hamre disse ordene inn i en bauta, og la dem STÅ! er ikke vibrator jeg savner hehehehe. Og til dem som uglestempler meg.... slutt med det.... Tror at jeg tiltider blir tatt for poster jeg ikke har skrevet..... Det fins andre med samme problemer. Og dessuten så prøver jeg nå å høste lærdom av mine tidligere erfaringer, og ta til meg noen av rådene som jeg mener er smarte å ta til seg her inne. "Tvillingsjel" har kommet med masse gode tips og råd, som jeg vil ta med meg. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Alle har lov å starte tråder og stille spørsmål. Man velger selv hvilke tråder man leser og skriver her. Heartlife er en bruker her på samme måte som alle andre og må forholde seg til retningslinjer som alle andre + kan starte tråder. Så bra du synes rådene mine har vært gode Er liksom aldri noen fasit i kjærlighet 3 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Alle har lov å starte tråder og stille spørsmål. Man velger selv hvilke tråder man leser og skriver her. Heartlife er en bruker her på samme måte som alle andre og må forholde seg til retningslinjer som alle andre + kan starte tråder. Så bra du synes rådene mine har vært gode Er liksom aldri noen fasit i kjærlighet Takk ! Du skriver så masse bra. Det fins ikke noe fasit på kjærligheten, og den må finnes ut av. Det er sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå