Brann89 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Har en ps4 kontroll, som virker som at kontrollen tror at L2 brukes til enhver tid. Har åpnet kontrollen for å sjekke om det er noe som skal gjøre at sensoren til L2 knappen er aktivert selv om eg ikkje holder den inne. Kontrollen var ikkje slik da eg kjøpte den, men når eg spilte Fifa mot en kompise, så merket han at L2 hang seg opp. Noen tips til kva eg kan gjøre? Får ikkje brukt den, når L2 er slik. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har en ps4 kontroll, som virker som at kontrollen tror at L2 brukes til enhver tid. Har åpnet kontrollen for å sjekke om det er noe som skal gjøre at sensoren til L2 knappen er aktivert selv om eg ikkje holder den inne. Kontrollen var ikkje slik da eg kjøpte den, men når eg spilte Fifa mot en kompise, så merket han at L2 hang seg opp. Noen tips til kva eg kan gjøre? Får ikkje brukt den, når L2 er slik. Hadde du ikke åpnet den så skulle det gått an å få en ny en på garanti. Usikker på om den gjelder nå som kontrolleren er åpnet. Høres mest sannsynlig ut som et mandagsprodukt.... Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 ta med ds4 til butikken du kjøpte den fra å få den bytta, touchpadden på den ene kontrolleren min virka plutselig ikke som normalt å fikk ny på stedet når jeg tok den med til gamestop, var ikke noe om og men fikk bare ny med en gang de fikk testa den Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hadde han ikke åpnet den, så hadde nok det vært en god løsning og den eneste siden kontrollen maks er 3 månder gammel og han ville ha fått en nye en med en gang. Men nå så blir det vel kanskje litt verre, har han flaks og det ikke er merker etter at han åpnet den så vil han vel kanskje få en nye en. Men hvis butikk personalet ser at det er merker som tyder på at den er åpnet så tviler jeg på at han får en ny en på garanti. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Skjønner at eg ikkje kan lever den tilbake å få en ny en, men trur at eg har funne ut probleme nå. Eg har 2 kontroller og eg åpnet den andre for R2 knappet falt ut og pinnen på den siden som fjøra ligger var bråte av. Men da eg skiftet over underdele på den kontrollen som har problemer med L2 knappen over til den som funker, så fikk den kontrollen problemer med L2. Skiftet over igjen, og da funket kontrollen uten problem. Så trur faktisk det kan være platen under kontrollen som er fucket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå