E_B84 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Kikket litt på BitFenix Prodigy M, men blir ikke helt klok på plasseringen av PSU i forhold til hvor strøminntaket sitter på bilder. Manualen viser også bare hvordan man skrur fast PSUen foran i kabinettet med strøminntaket ned mot gulvet.Men kan da ikke skjønne annet enn at kabinettet har en egen strømkabel fra kontakten bak på kabinettet som man kobler inn i PSUen inni i kabinettet? Noen som har sett M-utgaven live? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det er vel en skjøtekabel? Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Det er vel en skjøtekabel? Ja skulle tro det, men jeg vet ikke - derfor jeg spør Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Bekreftet det nå av en som har det. Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Bekreftet det nå av en som har det. Så bra - da vet jeg det 100% sikkert Ser ut som et kjekt lite kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå