cyriax Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har kjøpt en T610 og har lastet ned instillingene til NetCom for å kunne bruke GPRS og WAP. Når jeg prøver å gå på WEB får jeg Forbidden. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hmm... Da er vi to! Anyone? Edit: Fikk det til nå. Byttet bare fra MMS profilen til WAP profilen, men skal ikke de gå om hverandre? Litt tungvint å må bytte om hele tiden. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hmm... Da er vi to! Anyone? Edit: Fikk det til nå. Byttet bare fra MMS profilen til WAP profilen, men skal ikke de gå om hverandre? Litt tungvint å må bytte om hele tiden. For konfiguering av wap innstillingene for mms går du inn på Meny -> MMS (bilde på eldre sw versjoner) -> Valg -> WAP-profil -> Velg Når du skal konfiguere gprs-innstillinger går du inn på Meny -> Kommunikasjon -> WAP-valg -> WAP-profiler. Så velger du hvilken profil du skal bruke for å laste ned GPRS info. Får du det fortsatt ikke til kan du i stede for å trykke "velg" trykke "endre" når du er inne på WAP-profiler. Gå da inn på "koble til med" og sjekk om den kobler til med rette profil. Får du denne feilmeldingen opp på skjermen når du laster ned "Komunikasjonsfeil, prøv senere eller kontakt abonnement-forhandler" (husker ikke om det er akkurat sånn) så hjelper det å skrue av telefonen (fungerer på noen telefoner, der i blant SonyEricsson) og så skrue på igjen. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det fungerer helt fint hos meg nå...... Gjorde egentlig ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå