hermok Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har aldri spilt online med noe spill før og har lyst til å prøve AOM. Hvor går jeg for å finne ip adresser? Noen norske gode? Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har aldri spilt online med noe spill før og har lyst til å prøve AOM. Hvor går jeg for å finne ip adresser? Noen norske gode? Er det ikke et godt system for nettspilling innebygget i spillet? Skal være relativt lett synlig. Jeg vil tippe i "multiplayer" fra hovedmenyen eller lignende. Sjekk manualen evnt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er faktisk et veldig godt system, bare for å ha sagt det EOL eller noe sånnt heter det Lenke til kommentar
hermok Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Får beskjed om å reinstallere spillet. ??? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Får beskjed om å reinstallere spillet.??? Du får vel prøve det da, det er vel ikke kopiert, eller brent med uekte CD key er det? Lenke til kommentar
hermok Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 eh.. vel ... Neeei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå