JacEr Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Hei. Lurer på hvor jeg kan få kjøpt nye tegneserier fra Dark Horse Comics på nett, da amazon eller deres selgere ikke sender internasjonalt. Er det noen som kjenner til andre nettbutikker som sender til Norge? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg har ennå ikke støtt på noen nettbutikker som ikke sender til norge, uansett hva det måtte dreie seg om. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Sender ikke amazon til Norge? Hva med tfaw.com? Mener å ha bestilt derfra en eller annen gang 1 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 tfaw.com sender! Frakten ble ca tre ganger så dyr som bladet, men det må vel man nesten regne med. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 sjekk div. apper på ios/android baserte enheter. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Har en Dark Horse app på iPaden. Der kan du få en hel drøss tegneserier gratis som prøve (første nummer, spesialnummer, samlinger av korte historier osv), og laste ned det meste til en lav pris (fra en tier til over hundre for lange serier og omnibuser.) Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Ser tråden er gammel, men kanskje det kan hjelpe noen uansett. Litt avhengig av hva du er ute etter, så har outland.no litt div fra Dark Horse, i alle fall Hellboy, Buffy og Umbrella Academy. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Prøvd https://www.comixology.eu/ Stort utvalg(enda større med proxy) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Prøvd https://www.comixology.eu/ Stort utvalg(enda større med proxy) Dark Horse appen jeg nevte er en del avcomixology. Det samme er en lignende app fra DC, Marvel, IWD og så videre. Har lastet ned mye rart via de der, som G.I. Joe, Ninja Turtles, He-man og så videre. Appen er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå