Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Jeg tror et av lagene vinner til slutt.Jeg tror noen av de engelske lagene kan overraske... 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Normalt vil Sevilla vinne ganske klart. Spørmålet er hvordan innvirkning øst-europeisk bane vil ha her. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Hvilken kanal går EL-finalen på? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) På TV2 Sportskanalen faktisk Fant det ut akkurat. edit: Veland i studio. Bra det. Endret 27. mai 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Forhåpentligvis ikke. Flott comeback. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Deilig. Håper dette resultatet står seg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Følger ikke med på kampen, men hvorfor Sevilla > Dnipro? Vanligvis så er det underdogen folk heier på. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Fordi Sevilla spiller 10x mer underholdende. Noen som vet hvorfor TV2 har finalen når Max har hatt resten? Endret 27. mai 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Hvis Sevilla vinner, betyr det at Valencia mister plassen sin i CL til neste år? Isåfall blir det enda lettere å hente Otamendi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Noen som vet hvorfor TV2 har finalen når Max har hatt resten? CMore har også hatt rettighetene. CMore = TV2. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Hvis Sevilla vinner, betyr det at Valencia mister plassen sin i CL til neste år? Isåfall blir det enda lettere å hente Otamendi De nye reglene med CL-plass til vinneren av EL, skulle vel ikke gå på bekostning av plassene i CL, som hvert land får tildelt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Sendeskjema for norske lag i dag: Steaua - Rosenborg MAX 20.08.15 20.00 Odd - Dortmund TV 2 Sportskanalen 20.08.15 20.30 Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Akk, hvilken kamp skal en stakkar velge... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Tja, se på et middelmådig norsk lag bli grusa av en tysk stormakt er ikke mye underholdning (Med mindre det er Molde som er motstander). I verste fall blir det en kjedelig 0-0 kamp hvor Dortmund er rævva. Rosenborg har en sjanse og spiller bra. Gode muligheter for videre spill også. Post-match vil jeg nok se på Odd. Ingenting slår Fagermo sutre over ett eller annet. TL;DR; Se kampen med RBK og se post-match med Fagermo Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Skal uten tvil ser Odd - Dortmund. Det vil bli en liten pekepinne på hvor stor forskjell det er på et ok lag i tippeligaen mot et godt lag i Tyskland. Gleder meg STORT!!! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Dortmund her også. Er mer spennende å se norske lag mot mer kjente større lag fra andre ligaer. Skal innrømme at jeg har lite/null kunnskap om "Steaua Bucure". På den andre siden så kan mindre lag gi vanvittig underholdende fotball til tider. Har til og med sett noen morsomme TIL-kamper når jeg var yngre. Forhåpentligvis så blir det knusing og grusing fra ende til annen av Dortmund, slik at norsk fotball skjønner hvor de har plassering her i verden og kanskje øker nivået sitt litt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. august 2015 Rapporter Del Skrevet 20. august 2015 Var dengang TIL slo Chelsea i snøføyke? Husker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå