Delvis Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Shit. Hadde fortjent uavgjort RBK. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 RBK var best ja. Dnipro er griseheldige som reiser hjem med 3 poeng.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Molde fortsetter å imponere. 1-0 tidlig mot Ajax. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Herregud så gøy Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Molde fortsetter å imponere. 1-0 tidlig mot Ajax. kanal den går på`? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Er det mulig å få et så lett mål? Kjelden du ser noen få så flaksne gratismål. Typisk at det skjer i europa league ^^ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Er tilbakespill regelen opphevet?? Syns jeg ser de spiller tilbake til egen keeper med beina flere ganger Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Så er det snart dags igjen. Rosenborg starter borte mot Lazio kl 19. Molde hjemme mot Celtic kl. 21.Hva skal vi tro om mulighetene her? Blir spennende. Tror Molde har bra mulighet mot Celtic. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Er tilbakespill regelen opphevet?? Syns jeg ser de spiller tilbake til egen keeper med beina flere ganger Bare lov når det ikke er med vilje. Personlig synes jeg dommerne er litt for snille på dette. Så er det snart dags igjen. Rosenborg starter borte mot Lazio kl 19. Molde hjemme mot Celtic kl. 21. Rosenborg har valgt en merkelig lagoppstilling: Hansen Svensson - Eyjolfsson - Bjørdal - Dorsin Jensen - Selnæs - Midtsjø de Lanlay - Søderlund - Skjelvik Dorsin er kanskje rusten pga skade, Skjelvik er ikke vant med å spille på ving og Mikkelsen, som har scoret mye i Europa er benket. Er Mikkelsen syk? PS. Helland er skadet. Endret 22. oktober 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Kanskje nettopp fordi Dorsin er rusten de spiller Skjelvik som ving? Bedre defensiv trygghet med en back der? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Men hvorfor ikke bare ha Skjelvik som back? Og Mikkelsen er veldig god defensivt og har faktisk spilt høyreback i flere kamper, så det tror jeg ikke er årsaken. Enten er Mikkelsen syk, eller så er dette et trekk for å få bedre kontringsfart. Noe jeg mener er dumt, ettersom Mikkelsen har scoret nettopp på kontringer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Du får spørre Bruttern etter matchen. Han har sikkert en grunn til det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Går ikke helt veien for RBK mot ti mann. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er så mye klønete spill. Nei.. Molde er bedre å spille ball en RBK. Bedre lag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Redusering, blir spennende nå! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Skulle ha startet sånn, fatter ikke hva han tenkte på. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Mange tomme seter der. Rosenborgfansen har eid tribuna hele kampen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 3-1 og en mann mer hele kampen... tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå