Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Herregud, Berg kunne avverget den hadde han bare jobbet tilbake. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Kan bli stygt med det forsvarsspillet til Odd..... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Dortmund viser seg fra sin beste side. Odd ikke i nærheten. Bare heldige som dro til Tyskland med en liten sjanse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Nå snur det! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Kan vel knapt kalles en snuoperasjon det der. Mer en massakre Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Gratulerer Rosenborg og Molde med avansemang 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Rosenborg og Molde i Europa blir morsomt. Spent på trekningen i morgen Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Molde og Rosenborg til gruppespill i EL. Midtjylland følger etter ved å slå ut Southampton, og Malmø skal spille CL. Kanskje er ikke nordisk fotball så himla dårlig likevel. Men det var en fryktelig dårlig kamp (så Molde kampen), og Molde hadde egentlig lite å stille opp med. Likevel synes jeg det er fortjent totalt sett. Det er morsomt med gruppespill igjen, og vi har vel ikke hatt 2 lag der siden, 2012? PS. Jeg gav Odd 0% sjanse til å gå videre etter den første kampen, og det er selvfølgelig klasseforskjell, men å slippe inn 11 mål på 2 kamper er litt pinlig, uansett motstand. Spesielt når du tenker på at Odd tok ledelsen i hver kamp, og ledet faktisk 3-0 på hjemmebane. Det er tross alt playoff dette her, siste runden før et gruppespill, og da skal man forvente at de dårligere lagene i det minste klarer jeg forsvare seg brukbart. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Noen som vet hvordan det gikk med Sellnæs? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 – Selnæs må sy eller stiftes for et kutt i pannen. Han skal ha vondt, men være i god behold forholdene tatt i betrakning - og i bevissthet, rapporterte Carsten Skjelbred i Max fra sin indre bane-plass. Senere ble det klart at han har sydd og kanskje har pådratt seg en liten hjernerystelse Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Javel. Da spørs det vel med landslagsplassen. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Ikke ofte man jubler etter å ha tapt en kamp, men i dag er det lov. Stemmen er oppbrukt etter 90 min med kjernen. Tror forresten noen må sjekke kontoutskriften til dommeren. Etter pause gikk jo alt i fordel Steua Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Seedinggrupper. Kan risikere å få både Borussia og Monaco f.eks.. Nivå 1: Schalke 04 Borussia Dortmund FC Basel Napoli Tottenham Ajax Villarreal Rubin Kazan Athletic Bilbao Sporting Marseille Dnipro Dnipropetrovsk Nivå 2: SC Braga Fiorentina Lazio Anderlecht Liverpool AZ Alkmaar Viktoria Plzen Club Brugge PAOK Celtic Besiktas APOEL Nivå 3: Monaco Sparta Praha Fenerbahce Legia Warszawa Bordeaux Lokomotiv Moskva Lech Poznan Saint-Étienne Slovan Liberec Augsburg Rapid Wien FC Krasnodar Nivå 4: Partizan Beograd Asteras Tripoli Belenenses Rosenborg Qarabagh Molde Dinamo Minsk FC Groningen FC Sion Midtjylland Skënderbeu Qäbälä Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Steua hadde havnet på nivå 2 hvis de gikk videre mens Rosenborg havner på nivå 4...? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Dette har med de siste års prestasjoner å gjøre, hvor mye laget har samlet av poeng i ulike turneringer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Håper på noen storfisker for de norske lagene. Rosenborg - Tottenham klinger bra. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 For min del håper jeg på Borussia, Liverpool, Monaco, RBK i samme gruppe. 3 storkamper på Lerkendal jeg kan dra på Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Håper på noen storfisker for de norske lagene. Rosenborg - Tottenham klinger bra. Rosenborg - Liverpool klinger bedre Håper på denne gruppen Marseille Liverpool Rapid Wien Rosenborg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Tenkte mer på storfisker Neida, det hadde vært veldig gøy! Fullsatt Lerkendal og stor stemning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå