DanielP Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har ett nyhetsscript som går på php og MySQL. Men det som blir fyllt ut nå er Tittel, forfatter og nyheter. Men det jeg ville hatt er at det skulle vært Tittel, forfatter, "liten" nyhet (til fremsiden) og "stor" nyhet(som de kommer til viss de trykker, les mer), Skulle også hatt noe som gjorde at andre kunne kommentert Nyheten. Og sist, kanskje en måte å legge på ett bilde som viser "temaet" til nyheten.(viss dere forstod). Bare den første som er viktig for nå. Men viss noen enten kunne hjulpet eller gitt meg en link til en tutorial som lager et sånt nyhetsscript så hadde jeg satt ekstremt stor pris på det. Takker DanielP Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg kan ikke gjøre noe annet enn og tipse deg til et konge newsscript. Best ever og uten mysql. Cutenews Der er det sånn kommantar sak. Sorry for at jeg ikke kunne svare på det problemet med det gamle :-) Lenke til kommentar
jrz Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 du kan sjekke mine to små script. news scriptet les mer scriptet Kommentar scriptet mitt halter litt enda Vet også at det er gjort på en litt bakvendt måte. Fant ikke ut om assoc før etterpå, og da gadd jeg ikke skrive om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå