Gå til innhold

Ny gaming skjerm, 120/144 hz.


Cho-san

Anbefalte innlegg

Heisann.
Har sett meg litt rundt etter gaming skjermer (120 eller 144 hz med 1ms), størrelsen eg ser etter er 24-27".
Har sett mykje på Asus VG248QE, og sidan det blir ein 2-3 månader til det faktiske kjøpet, so blir det kanskje G-sync i løpe av den tida.
Det eg eigentleg lurer på er om nokon har Benq sine monitorer med flickerfree teknologi? Og funker det? Merker ein mykje forskjell?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ta en ny titt på Asus sine sider, de har en skkjerm i pipelinen med tilsynelatende alt en gamer kan ønske seg fra en 27"....nesten iallefall.

 

Asus Rog Swift PG278Q premeium gaming monitor. 2560x1440, 120 hz, g-sync, osv osv.

 

kommer vel til å starte på rundt 5 laken i pris, iallefall oppgir asus at de kommer på markedet tidlig Q2 til 799$.

 

Jeg sikler veldig på denne, og det eneste som tilsynelatende mangler er glossy skjerm og IPS panel for min del. Glossy skjerm burde ikke vært noe problem, men IPS teknologien har vel noen iboende egenskaper som gjør at de ikke vil kunne få det til. Blir uansett et kjøp på meg trur jeg, med mindre det dukker opp ny og ufordelaktig info før slippdato. Foreløpig er alle anmeldelser jeg har sett veldig fordelaktige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...