Bollen123E Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er begynt å gå voldsomt lei av min knuste htc no så må gå til innkjøp av ein ny telefon ! Er ute etter mest mulig penga, så det blir ikkje noke iphone ! Og lønna det seg noke særlig å vente på telefona som lg g3, s5 og z2 ? Eg syns nexus 5 ser ut som ein meget interresant telefon! Noken tips? / Innblikk? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Nexus 5 er en god og rask mobil. Den er og veldig mye billigere en S5, Z2 og g3 osv når dem kommer. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Nexus 5 er en god og rask mobil. Den er og veldig mye billigere en S5, Z2 og g3 osv når dem kommer. Ja den er rask og perfekt størrelse! Kjem det nokre nye liknande telefonar ut snart, eller er det berre å kjøpe? Lenke til kommentar
CyborgVI Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg hadde vurdert LG G2. I Norge er det ikke noe særlig prisforskjell på G2 og N5. Det har vært tråder om samme emnet, hvor trådstarteren lurte på forskjellen på de to og hvem som er bedre. Anbefaler deg å ta en titt på de. Ellers er også HTC One en veldig god telefon, men den har ikke "topp specs". Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Men eg tenker kanskje att det er ei dårlig tid å kjøpe telefon på, i og med att det dei nye modellane kjem straks ut :/ Noken ide om kva lg g3 kjem til å koste? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 G3 blir ikke mye til oppgradering over G2. Det samme gjelder Z1 og Z2. Det er helt greit å kjøpe ny telefon nå, især med tanke på at både G2 og Z1 er forholdsmessige nye telefoner. Men kan du vente, så vent. Kanskje det blir en prisnedgang. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Nexus 5 er et veldig godt valg! Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Eg har kun hatt forferdelige opplevelsa med htc, så det er ikkje aktuelt! Det står nok mellom lg g2, nexus 5 eller vente... g2 er nok betre på papiret, men nexus 5 tåler meir, noko som kan komme godt med sidan eg er litt klønete Det er samme greie kvar gong eg skal kjøpe noke nytt innanfor teknologi! Eg sette meg inn i det, så enda det opp med at eg blit sittande å lure i mange dagar før eg klara å bestemme meg! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg sitter med Z1 compact og er storfornøyd. Kan anbefales! Men nå er jo Z2 kommet ut, men kanskje litt stor? Z1 compact passer perfekt i handa mi og jeg kan styre rundt med tommelen Lenke til kommentar
Squash Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg ville ikke gått etter hvilken som tåler mest, for det er ingen som har gjort omfattende tester på det. Hvorvidt telefonen får en skramme eller om skjermen går i tusen knas er opp til tilfeldighetene... Og skal du vente på det neste hele tiden, blir det til at du aldri kjøper noe. Det er egentlig bare å finne seg i at det alltid kommer noe bedre et par dager/uker/måneder senere. Jeg anbefaler G2. Alt i alt vil jeg si det er en mer komplett telefon enn Nexus 5. At N5 har 4.4 KitKat å by på er ikke så viktig, LG G2 får det den også, men når det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Ser ut til at det blir LG G2 Noken som har erfaring med korleis LGen funkar etter nokre månadar ? Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Hadde veldig lyst å vente på LG G3, men ryktene seie at den blir 5.5" og då er det rett og slett ikkje ein "mobil" telefon lenger Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 http://www.amobil.no/artikler/disse-mobilene-kommer-i-butikkene-i-mars/157525 Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 http://www.amobil.no/artikler/disse-mobilene-kommer-i-butikkene-i-mars/157525 Dei er nok ikkje aktuelle nokre av dei mobilane Eg har blitt veldig imponert av LG G2 etter alt eg ser og har lest! Blir nok enten å bestille den i morra eller vente på G3, men det ser ut til at den blir større enn eg har lyst på :/ Lenke til kommentar
GXT Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg har ikke hørt noenting ang. noen LG G3, så det kan være en stund til den kommer i søkelyset. Kan være at jeg har fulgt litt dårlig med, da... Hvis du liker det du ser og er godt orientert om telefonen, ville jeg ikke nølt mer. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Einaste minuset med G2 er at den ikkje er vasstett, z1 compact var eit alternativ, men eg syns den blir litt mykje mobil og litt lite skjerm Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Har forresten lest om at dei fleste rooter G2-en Kva er fordelane med å gjere det? Er det nokre ulemper? Og korleis gjer eg det? Lenke til kommentar
GXT Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Om du trenger en vanntett telefon er opp til deg å vurdere. Personlig er vannskader en av de sjeldnere grunnene til at jeg ødelegger telefonene mine. Telefonene tåler som oftest litt fuktighet, det eneste unntaket jeg har erfart er iPhone. Den tålte knapt nok noen dråper... Om du rooter telefonen får du rett og slett bare flere privilegier. I utgangspunktet er Android allerede ganske åpent når det kommer til hva du kan gjøre, men rooter du telefonen får du enda flere muligheter enn det du allerede har. Vanlige fordeler med å roote er f.eks. muligheten til å installere forskjellige ROMs, som f.eks CyanogenMod. Noen applikasjoner krever root for å kunne gjøre sitt, for eksempel Titanium PRO. Du har også tilgang til applikasjoner som kan gi deg mer kontroll. For eksempel kan du finne apps som kan styre CPU-frekvens, noe du vanligvis ikke har tilgang til. Ulempen er vel at så snart du gjør dette, går det utover garantien. Ønsker du å sende telefonen tilbake, eksisterer det måter å reversere root på. Det kan også gå galt, noe du bør ha i bakhodet. Forbered deg på det verste. Sjansen for at telefonen blir ødelagt er overhodet ikke fraværende. For hvordan du rooter telefonen sender jeg deg heller over til XDA-forumet. De har svar på det meste, inkludert hvordan man rooter LG G2. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2520419 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) G2 er et meget godt valg som jeg endte opp med den selv nylig. Mye bedre pris enn konkurrentene om man kjøper på nettet (3790 for 32 GB-versjonen, som er den man burde velge). Å roote er vel mest for mobilnerdene. Selv er jeg bare smånerdete innen PC, og synes G2 funker finfint som den er. Ingen grunn til å styre så mye med en telefon IMO. Endret 1. mars 2014 av Dellers Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Nokre tips til skjermbeskytter og deksel? Ser etter eit kult deksel som beskytter godt mot fall, ikkje er altfor tjukt og som fås tak i for en billig penge Endret 1. mars 2014 av Rasmus111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå