logaritmemannen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Hei For ca. seks mnd. siden begynte jeg å få blue screen på pc-en min. Jeg forhørte meg rundt og fikk tatt en reformatering av maskinen. Dessverre får jeg fortsatt blå skjerm, i gjennomsnitt én gang daglig. Koden jeg får er: USB_bug_code Hva kan jeg gjøre nå? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Har du mulighet til og sende den siste dump fila du fikk? du finner den i C:\windows\Minidump mappa. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Jepp. Har lastet den opp her: http://www6.zippyshare.com/v/23142782/file.html Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Hvem hovedkort har du? Ser ut som at det kan være en bug i driveren, så det kan hjelpe og reinstallere driveren. Viss ikke det hjelper, ta og koble fra alt som er kobla til med USB (utenom tastatur og mus) og se om problemet fortsatt oppstår. Endret 27. februar 2014 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå