Gå til innhold

[Løst] VOODOO5 5500 AGP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk.

Det er godt å se at det fortsatt er høy grad av seriøsitet og hjelpsome menesker her.

Alvorlig talt.

Siden PCI express ble introdusert for 10 år siden, har AGP forsvunnet helt. Det har ikkje blitt solgt en eneste PC med AGP på nesten 10 år. Samtlige hovedkort som er i salg idag har integrert grafikk som er mye kraftigere enn det kortet der.

Ingenting er ett seriøst og riktig svar på spørsmålet ditt, enten du liker det eller ikkje.

Lenke til kommentar

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XVOODOO5+5500&_nkw=VOODOO5+5500&_sacat=0&_from=R40

sett mange på ebay gå for rundt 500 kr :)

Edit: Husk at når du sjekker priser på ebay, se hva folk faktisk byr å se på buy now priser. Du kan legge ut en tannbørste til 5000 dollar om du vil men du vil ikke få noen bud :)

Uansett har jeg sette flere 5500 kort gå opp til rundt 500 kr på bud.

Endret av Satyrion
Lenke til kommentar

Dette er jo et kultkort! :)

Det hadde vært dritfett å rigget opp en retrorigg med et 5500AGP og spilt Soldier of fortune med glide drivere :)

Dagens fjortiser aner ikke hva de snakker om her, men det stemmer nok at det kan være vanskelig å få all verden for det. Selv om det kan være en collectors gem i det store utland, er miljøet rundt de gamle 3DFX kortene små. Har fulgt med på ymse forum og er litt gira på å få tak i noe lignende igjen. Men jeg heller tror ikke jeg ville gitt særlig mer enn ca. 500 for det sånn i utgangspunktet.

Affeksjonsverdien er nok desverre høyere enn kroneverdien :(

Sjekket om de finnes på ebay og hva de går for der?

Lenke til kommentar

500 kan nok være aktuelt om du treffer riktig person ;)

Jeg fikk en pc for et par år siden, som skulle kastes, denne satt det et voodoo kort i, kan ha vært 5500.. husker ikke helt :p

Men nevnte det tilfeldigvis i el-retur tråden på forumet, og fikk ganske raskt en PM av en som lurte på om kortet var til salgs :)

Mener han fikk det for rundt 450-500kr + frakt (sendte da like godt med hovedkort, ram, cpu, og harddisk, da dette ikke hadde noe verdi uansett.

Kjøper skulle bygge seg en spill pc for gamle klassikere :)

Vet det skal være ei retro spillmesse i sandefjord snart, det kan jo være et sted man kan finne en kjøper for sånt ;) om du bor i nærheten såklart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...