wiki wiki Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 hei. er det noen som har hatt et problem med å logge inn på PSN kontoen sin for når jeg prøver står det at konton min er forbudt eller at jeg midlertidig er suspendert.... Hvis noen kan svare på hvordan jeg kan få det til å ikke være sånn hadde dwet vert hyggelig Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det høres jo rart ut...kan du ikke beskrive litt hva du gjorde sist du var pålogget PSN? Har du gjort noe du tror du ikke skulle eller skjedde dette bare helt plutselig? Lenke til kommentar
wiki wiki Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Det høres jo rart ut...kan du ikke beskrive litt hva du gjorde sist du var pålogget PSN? Har du gjort noe du tror du ikke skulle eller skjedde dette bare helt plutselig? Jeg fikk hjelp av EA fordi jeg hadde blitt hacket på FUT 14 så var den suspendert eller osv men nå EA var ferige kunne jeg ikke logge på kunne heller ikke nå EA hjalp meg.... Lenke til kommentar
wiki wiki Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Det høres jo rart ut...kan du ikke beskrive litt hva du gjorde sist du var pålogget PSN? Har du gjort noe du tror du ikke skulle eller skjedde dette bare helt plutselig? Jeg fikk hjelp av EA fordi jeg hadde blitt hacket på FUT 14 så var den suspendert eller osv men nå EA var ferige kunne jeg ikke logge på kunne heller ikke nå EA hjalp meg.... Det også en kode som er slik 8002A548 hvis noen kan sjekke hvordan det går ann å få det bort så hadde det vert hyggelig er bare 11 år greier ikke sånt Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det høres jo rart ut...kan du ikke beskrive litt hva du gjorde sist du var pålogget PSN? Har du gjort noe du tror du ikke skulle eller skjedde dette bare helt plutselig? Jeg fikk hjelp av EA fordi jeg hadde blitt hacket på FUT 14 så var den suspendert eller osv men nå EA var ferige kunne jeg ikke logge på kunne heller ikke nå EA hjalp meg.... Det også en kode som er slik 8002A548 hvis noen kan sjekke hvordan det går ann å få det bort så hadde det vert hyggelig er bare 11 år greier ikke sånt Jeg vet ikke om vi kan hjelpe deg her, men jeg ville prøvd å enten sende en mail til Sony Norge på [email protected] eller ta en telefon til de på 820 68 322, hvis du har noen i familien din, en storebror eller storesøster som kunne pratet med de og forklart problemet og kanskje de kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå