Gjest medlem-169651 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Sitter og kikker på Elkjøp og fant denne TVn fra Thomson. http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/46FW5564/thomson-46-3d-smart-led-tv-46fw5564 Kun 3695 kr. Er ikke det en ganske brukbra pris for en TV med både 3D og som er 46 tommer LED? Er det noe ved denne TVn som ikke er bra? Har en 42 tommer Phillips nå som er 6-7 år gammel. Egentlig er den helt ok den, men skulle gjerne hatt litt mer USB og flere HDMI plugger. Er det et bra tilbud? Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg har en 39" Full-HD fra Thomsom. Det jeg kan si, og alle som har noen erfaring med merket (verksteder, servicefolk osvosvosv) er at bilde gjerne er bra. Veldig bra faktisk, mye bilde for pengene. Dog er lyden elendig. På min TV mangler visse deler av lydbilde - f.eks. bakgrunnstøy i en scene der ingen av skuespillerne sier noe. Slikt at lyden rett og slett mangler. Dette gjelder uansett om jeg bruker TVens høyttalere eller eksternt anlegg. Om dette gjelder denne òg kan jeg ikke si noe på. Anbefaler deg å dra og se tven og ta en grundig sjekk av lydbilde, for bilde er nok veldig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå