CamaroFan98 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Noen andre her som er Chevrolet Camaro fans? Personlig liker jeg 2009 modellen best. 2 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Snakker du med deg selv? Lenke til kommentar
CamaroFan98 Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Snakker du med deg selv? Hvis du snakker til meg så nei. Det er noen andre som driver å skriver bare for å være tullinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Moderatormelding Flere innlegg har blitt fjernet! Reaksjoner på moderering tas enten på personlig melding, eller via tilbakemeldingsforumet vårt, og ikke i tråden! Lenke til kommentar
Kim Eirik Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 men min personelige favoritt er nok fiat multipla, og spesielt i brun, men jeg syns camaro også er fin da, men den går ikke like fort Lenke til kommentar
CamaroFan98 Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 men min personelige favoritt er nok fiat multipla, og spesielt i brun, men jeg syns camaro også er fin da, men den går ikke like fort Hehe Det hadde vært noe det Lenke til kommentar
trra Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Har absolute sansen for nyere utgaver av camaro, synd avgiftene dreper drømmen for de fleste. Har ikke tenkt å starte en avgift diskusjon, de har vi vel 45679 av her fra før Jeg så en test på Youtube av en 2012\13? Camaro SS som var tunet av et eller annet firma i USA, prisen var doblet iforhold til orginal SS, men den hadde også 730hk, bedre bremser osv. Heftig bil med heftig lyd, finner ikke testen igjen. Endret 28. februar 2014 av trra Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Er ikke disse bilene egentlig veldig rimelige? (Helt til staten skal ha sitt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 I forhold til Norge er de veldig billige i USA, men dersom du skal ha stor motor og masse utstyr, koster de litt også i USA (etter amerikanske forhold), det blir fort USD 50-80 k for en som er bra. Uansett, jeg liker godt US muscle cars, og der har man sin favoritt: enten GM (Chevy), Ford eller Chrysler/Dodge. Jeg blir skuffet hver gang jeg er i USA og IKKE får en GM-bil, men så lenge den har V8 og låter greit går det fort over. En nytelse å slippe unna alle traktor-dieselrekkefirerne i Norge ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har absolute sansen for nyere utgaver av camaro, synd avgiftene dreper drømmen for de fleste. Har ikke tenkt å starte en avgift diskusjon, de har vi vel 45679 av her fra før Jeg så en test på Youtube av en 2012\13? Camaro SS som var tunet av et eller annet firma i USA, prisen var doblet iforhold til orginal SS, men den hadde også 730hk, bedre bremser osv. Heftig bil med heftig lyd, finner ikke testen igjen. Sjekk kanalen "/DRIVE" under videoene "/TUNED". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå