Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Liker dere Chevrolet Camaro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Flere innlegg har blitt fjernet! Reaksjoner på moderering tas enten på personlig melding, eller via tilbakemeldingsforumet vårt, og ikke i tråden!

Lenke til kommentar

Har absolute sansen for nyere utgaver av camaro, synd avgiftene dreper drømmen for de fleste. Har ikke tenkt å starte en avgift diskusjon, de har vi vel 45679 av her fra før :)

Jeg så en test på Youtube av en 2012\13? Camaro SS som var tunet av et eller annet firma i USA, prisen var doblet iforhold til orginal SS, men den hadde også 730hk, bedre bremser osv. Heftig bil med heftig lyd, finner ikke testen igjen.

Endret av trra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

I forhold til Norge er de veldig billige i USA, men dersom du skal ha stor motor og masse utstyr, koster de litt også i USA (etter amerikanske forhold), det blir fort USD 50-80 k for en som er bra.

Uansett, jeg liker godt US muscle cars, og der har man sin favoritt: enten GM (Chevy), Ford eller Chrysler/Dodge. Jeg blir skuffet hver gang jeg er i USA og IKKE får en GM-bil, men så lenge den har V8 og låter greit går det fort over. En nytelse å slippe unna alle traktor-dieselrekkefirerne i Norge ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har absolute sansen for nyere utgaver av camaro, synd avgiftene dreper drømmen for de fleste. Har ikke tenkt å starte en avgift diskusjon, de har vi vel 45679 av her fra før :)

Jeg så en test på Youtube av en 2012\13? Camaro SS som var tunet av et eller annet firma i USA, prisen var doblet iforhold til orginal SS, men den hadde også 730hk, bedre bremser osv. Heftig bil med heftig lyd, finner ikke testen igjen.

Sjekk kanalen "/DRIVE" under videoene "/TUNED".
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...