Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har tenkt å lage en side med frames. Lagde en helt plain test side først, med denne koden: <html> <frameset rows="50%,50%"> <frame src="frame_a.html"> <frameset cols="25%,75%"> <frame src="frame_b.html"> <frame src="frame_c.html"> </frameset> <noframes> <body>Du må ha en browser som støtter frames for å kunne se denne siden. </body> </noframes> </frameset> </html> Har prøvd å endre den øverste delen (<frameset rows="50%,50%">) til 25%,25%. Men da jeg har lagret, og trykker oppdater, skjer det ingen forandring i "demoen" som blir vist i IE. kan dere si meg hvordan jeg kan få til dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ta med ettpar <head>- og <body>-tagger først, du.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 ok... hvis det hjelper så... så her: http://www.w3schools.com/html/tryit.asp?fi...yhtml_frame_mix og der står det ikke noen <head> og <body> tagger, så gikk jeg ut fra at man ikke trengte det... men jeg kan jo prøve[/url] Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 fikk det til... takk for tipset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå