Glassflasken Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Hey. Kjørte til skolen idag også var det noe fucka med ktmen. Det er en ktm 125 exc '11 Jeg skulle kjøre forbi en kæll også girte jeg opp. clutcha jeg i kanskje 80 og dro opp men den ville ikke?! den var varm og alt sånn men... noen som vet ? sjekka tennplugg og dyse! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Kanskje like greit ettersom det er uforsvarlig kjøring, og i tillegg helt unødvendig for akselerasjon? Endret 27. februar 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Ååå ikke lek politi hehe, er ikke uforsvarlig innenfor en viss ramme. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Kan hende det er på tide med stempelbytte? Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Enig med karen over her. Kan være utmatta stempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå