gamlefar Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Mener og ha lest at Windows operativsystemet skulle mist muligheten til å synkronisere med gmail. Noen som vet hva som er tilfellet med Nokia Lumia 925? Vurderer å kjøpe den nå. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Fungerer veldig greit nå iallfall. Bare velge Gmail som e-post og legge inn adresse og passord. E-post, kontakter og kalender kan synkroniseres. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Mener Microsoft har lagt til støtte for de nye standardene fra Google i oppdateringer. Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Ok. Takk for svar. Da bestiller jeg nok en slik telefon. Huawei telefonen min synger på siste verset. For gi Windows systemet en sjanse. Nokia telefoner er de jeg har vært mest fornøyd opp gjennom årene, men har ikke hatt en smarttelefon fra de før. Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Fungerer veldig greit nå iallfall. Bare velge Gmail som e-post og legge inn adresse og passord. E-post, kontakter og kalender kan synkroniseres. Har fått telefonen. Har lagt til Gmail som e-post og huket for synkronisering av kontakter og kalender. Men det er veldig få kontakter som har kommet opp under telefonboken. Virker ikke ut som de kommer fra den listen som jeg kalt telefonkontakter under gmail. Vet ikke hvor kontaktene blir hentet nøyaktig fra. Hva må jeg gjøre? Endre noe i Gmail? Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Ok. Jeg tror den har hentet kontakter utelukkende fra hotmail kontoen som jeg også la inn. Ser ikke ut som det er mulig og slette hotmail nå. Forslag til hva gamlefar kan gjøre? Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Man bør prøve selv før man spør ja. Googlet litt og fant ut at jeg måtte resette telefonen. Gjorde det, lot hver og legge inn hotmail og fikk synkronisert gmail kontaktene ved å flytte alle til "Mine Kontakter" (den synkroniser ikke andre lister). Så da var det i boks. Meget responsiv telefon. Eneste aberet foreløpig er at det ser ut til å mange en skikkelig app for J.River Media Center. Dog ingen krise da jeg kan bruke nettbrettet til det. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Du kan også velge hvilke kontakter som skal vises i innstillinger/programmer/personer/filtrer kontaktlisten For å bruke Store må du ha Microsoftkonto på plass, men du trenger ikke å vise kontakter eller kalender. Edit! hender det tar tid før Google kontakter og kalender dukker opp. På min kom de opp dagen etter jeg la til Googlekonto... Endret 5. mars 2014 av Xaphoon Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Vurderer 925 jeg også, men vet ikke om jeg skal gå for den eller 1020. Ble du fornøyd med 925? Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Hei. Litt begrenset hva jeg har brukt den foreløpig. Det jeg kan si pr. dags dato er at telefonen er kjapp, responsiv, stabil, ok batterikapasitet, bra kamera og god lydkvalitet (samtale). Eneste jeg har å klage på er mangel på snarveier som Android har (f.eks nedtrekksvinduet), men tipper det finnes applikasjoner som kan gjøre det enklere. Det lille jeg har sjekket, så var det plenty med apps. Mobilen er en tanke stor i forhold til hva jeg er vant med, men det har også selvsagt en fordel ved surfing. Noe større enn dette ville jeg dog personlig definitivt ikke hatt. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Meste av forskjellen ligger vel på Kamera tenker jeg. Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Stemmer sikkert. Ser at det blir litt gultone ved bilder tatt inne med blitz. Denne var uten blitz i helt mørklagt rom: Med blitz på kveldstid: Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Bildene er jo absolutt ikke dårlige. Hvordan er video på denne da? Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Tok en snutt nå. Synes det ble overraskende bra. Det erstatter jo ikke fullverdig et skikkelig kamera, men godt nok til få bilder og opptak med kurant kvalitet. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Det er mer enn nok godkjent for YouTube og sånne ting mobil kameraene. Bare vurderer om 1500kr mer er verdt det for en 1020 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå