Øystein.F. Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Alderen har ikkje vore snill med vår alles kjære Dracula.Anmeldelse: Castlevania: Lords of Shadow 2 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Såpass. Litt nedtur for en som slo til på 399,- på PSN, men håper at jeg kan få en annen opplevelse. Men nå bruker Øystein å treffe rimelig bra i forhold til mine opplevelser av spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Trist at de klarte å rote det sånn til når Lords of Shadow var så bra som det var. Kommer nok til å plukke det opp på salg. Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det gikk fra en 8 til 4? snakk om å falle langt ^^ De tjener vel en del på hypen Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Kjipt, jeg likte eneren. Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Kanskje ikke så veldig overraskende? Allerede med originale Lords of Shadow ble den engang storslåtte spillserien forvandlet til en sjelløs lineær button-masher - noe som virker til å ha blitt en slags trend i nyere tid med spill som LoS og DmC. Angrer på at jeg kastet bort 199,- på eneren, og kommer ikke til å bry meg med dette. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Kjipt dette da. 1'ern er jo kjempera. Joda - historien i 1'ern er litt døv den også, men gameplay er kjempegøy. Funker enormt bra med gamepad på stuetv'n .. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det er dessverre slik at det er Dark Souls som har blitt det CV skulle vært i 3D form. Godt at toeren er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Rubsit Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Lurer veldig på hvilke spill anmelder spiller til vanlig, siden han etter sin standard kaller dette "Nokså dårlig". Men det er vel mye smak og behag! Jeg elsket hvertfall spillet, og leser dere anmeldelser på steam etc ser dere at mange er enig med meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå