Tuxedo Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hei! På mandag fikk jeg et stort og vondt smell i hodet etter å ha falt i bakken. Jeg hadde akkurat tatt en vaksine, og jeg besvimte, som førte til at jeg falt og slo meg. Når jeg våknet igjen etter å ha besvimt, hadde jeg fryktelig vondt i hodet, nakken, og halsen. Nå har 2-3 dager gått siden jeg fikk det kraftige smellet, og smerten i hodet og nakken er borte. Men jeg har fortsatt fryktelig vondt i halsen. Det føles litt som å ha blitt solbrent, og er fryktelig ubehagelig! Finnes det noe annet enn paracet som kan fjerne smerten? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 La det gå noen dager til, hvis det ikke gir bedrer seg gradvis og du finner det vanskelig å gjennomføre dine daglige gjøremål på grunn av det burde du kanskje oppsøke lege, høres ut som en fotskade i arma spør du meg Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Du har vel strekt en muskel i halsen kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå