Isvarmt Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Heisann! Prøver å lære meg unity, så har i løpet av de siste dagene mekket sammen et lite hardcore...shoot em up spill. Første spillet mitt, så hadde satt pris på litt feedback https://www.dropbox.com/s/i82mbabbhhky0z4/Cheat.rar?m= http://www.kongregate.com/games/Legnar/cheat Endret 24. mars 2014 av Isvarmt 3 Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Var aritg dette spillet! Likte veldig godt musikken og konseptet, men hadde gitt litt mer mening hvis du hadde laget en highsocre liste. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Var aritg dette spillet! Likte veldig godt musikken og konseptet, men hadde gitt litt mer mening hvis du hadde laget en highsocre liste. takk! highscore liste skal ikke være no problem å implementere Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Kjempemorsomt. Neste Flappy Bird dette. Et poengsystem må på plass, bortsett fra det er jeg veldig imponert. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Noen enkle (?) ting som du kan legge til er:* Et bedre navn enn "Cheat"* En Startmeny når du trykker på "ESC"* En logo til spillet * Det går raskere jo lengre du kommer * Kanskje legge til runder, der man får en 7-10 sekunders pause mellom hver runde 1 Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 hyggelig at folk liker spillet noen som har klart alle bossene? Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 hyggelig at folk liker spillet noen som har klart alle bossene? Hvordan ser bossene ut? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det luktet trojaner herm shoot me if I'm wrong. Mvh Glass FL. Student på NTNU Trondheim/kommunikasjonsteknologi Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Det luktet trojaner herm shoot me if I'm wrong. Mvh Glass FL. Student på NTNU Trondheim/kommunikasjonsteknologi jaha? Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 hyggelig at folk liker spillet noen som har klart alle bossene? Hvordan ser bossene ut? ser ut som firkanter ... bosser/levler Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Spillet ligger nå på kongregate: http://www.kongregate.com/games/Legnar/cheat Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Trenger poengsystem, og online highscore, muligens muligheten til å forflytte seg frem og tilbake i bilde, så man kan flytte mer på seg? Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Trenger poengsystem, og online highscore, muligens muligheten til å forflytte seg frem og tilbake i bilde, så man kan flytte mer på seg? I know lurer bare på hvordan jeg skal implementere high score siden det kun er 5 levler og etter det er spillet over.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Trenger poengsystem, og online highscore, muligens muligheten til å forflytte seg frem og tilbake i bilde, så man kan flytte mer på seg? I know lurer bare på hvordan jeg skal implementere high score siden det kun er 5 levler og etter det er spillet over.. så langt kom jeg ikke på de tre minuttene jeg prøvde spillet du kan jo eventuelt bare utvide spillet med høyere og høyere hastighet? Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 yeey har tjent 16 cents i ad revenue til nå på dette spillet! snart har jeg nok penger til en slikkepinne Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Artig spill. Irriterer meg over at jeg ikke klarer å skyte ned den svartns boksn! 1 Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Artig spill. Irriterer meg over at jeg ikke klarer å skyte ned den svartns boksn! Har runna spillet selv, så det skal iallefall være mulig Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Dette var jo skikkelig artig! Spilte nettleser-versjonen, hadde litt problemer med lav framerate, men så kom det seg etter en ti sekunder inn i spillet. Hvor lenge siden du begynte med Unity? Har selv bare en tre-fire timers erfaring fra programmer som RPG Maker og Game Maker for omtrent 10 år siden. Endret 27. mars 2014 av HeatedCoffee Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Dette var jo skikkelig artig! Spilte nettleser-versjonen, hadde litt problemer med lav framerate, men så kom det seg etter en ti sekunder inn i spillet. Hvor lenge siden du begynte med Unity? Har selv bare en tre-fire timers erfaring fra programmer som RPG Maker og Game Maker for omtrent 10 år siden. Takk! dette er vel mitt første "seriøse" spill prosjekt i unity, så har ikke holdt på med det så lenge.Kanskje brukt en 50 timer max Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå