FuzzFuet Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Hei! Skal ha meg stereo til leiligheten, stuen er på 19m2. Har planer om å bygge ut anlegge over tid med surround, så forsterker må ha "HT-bypass" eller prossesorinngang som er beregnet til å koble til frontkanalene via pre-out fra en surroundreciever. Har siktet meg inn på B&W CM8 og Hegel H200 eller Musical Fidelity M6i, men er åpen for forslag! Forsterkerne ligger bruk til ca 10-13k. Har en ganske bred musikksmak, men hører mest på rock/metal. Alt fra 60-70 og dagens. Bildene er ikke av min stue, men planløsningen er lik: Busjettet er 25-30k. Endret 26. februar 2014 av MajoNess Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Så det du skal ha nå er forsterker og høyttalere ikke sant? Er du interessert i å kjøpe høyttalere brukt også? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Jepp, Men har handlet Musical Fidelity M6i og B&W CM9 nå 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jepp, Men har handlet Musical Fidelity M6i og B&W CM9 nå Oki, håper du blir fornøyd. Hadde ikke gjort noe med noen bilder heller Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Jepp, Men har handlet Musical Fidelity M6i og B&W CM9 nå Oki, håper du blir fornøyd. Hadde ikke gjort noe med noen bilder heller Ja satser på det Mi6 løftet de små XTZ høyttalerne mine opp ganske bra så tipper den blir fornøyd med et par CM9. Bilder kommer når leiligheten er på "plass". Har endel å kjøpe inn for å si det slik, står helt tom nå. Pluss at jeg skal flytte døren som går inn til soverommet lengre ned mot balkongen slik at jeg får plass til TV og stereo Slik den står nå er det håpløst. TVen kommer til å henge ca der døren er nå. Endret 11. mars 2014 av MajoNess 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå