AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ok dette høres sikkert rart ut: Men hele livet mitt så har jeg alltid følt meg mer feminim på mange måter og følt meg mer som en jente. Samtidig så er jeg ellers maskulin, store muskler, liker "manneting" drikker øl, men samtidig så har jeg på mange måter en undertrykt feminim side. Som på internett så får jeg virkelig fått utslag for min kvinnelige side og mange tror at jeg er en kvinne. Vanskelig å forklare, men føler meg bare mer som en kvinne og trives bedre med kvinner. nå snakker jeg ikke om tradisjonnelle kjønnsroller (selv om jeg for å være ærlig kunne likt å gå i mer feminime klær, men ikke kjole etc nettop pga kjønnsroller) men at jeg generelt oppfører meg mer som en biologisk kvinne. På måten jeg oppfører meg på, hvordan jeg kommuniserer og lignende. Samtidig så identifiserer jeg meg ikke som en kvinne (men identifiserer meg heller ikke som en mann når jeg tenker meg om) og har ikke noe ønske om å skifte skjønn eller bli en "cross dresser". Er dette normalt? Er det andre som har det sånn? Anonymous poster hash: 9bfd7...592 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Det virker som om vi er i startfasen på en kjønnsrevolusjon. Det er veldig mange som har det slik som deg, det er bare det at vi ikke har hørt om de før nå. Mange er kanskje heller ikke helt klar over det selv, da det ikke er noen som snakker om det. Det trur jeg vil forandre seg etter hvert. 5 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Alle har begge delene i seg i større eller mindre grad. Menn har jo også blitt mer og mer androgyne over tid. Endret 28. februar 2014 av vidor Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Du kan jo ta deg en tur til legen og sjekke om testosteron-nivået ditt er som det skal, hvis dette er noe du er bekymret for/ubekvem med. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Det er noen som definerer seg som midt i mellom kjønnene Hvis du vil kan du jo snakke med en sexolog om dette? Jeg tror flere enn vi er klar over, føler det slik du gjør. Det viktigste er at du har det bra med deg selv. Endret 28. februar 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Har det litt på samme måten. Er mann, i tredveåra. Føler ofte at jeg er en kvinne, ser liksom for meg at jeg oppfører meg veldig kvinnelig. En har jo en følelse av hvordan en fremstår. Denne opplevelsen min stemmer visst ikke, ifølge psykologen, så det er bare en innbilning. Men jeg tror jeg har lite testosteron, i og med at jeg ennå har lite hårvekst. På en annen side, jeg har ikke feminin kropp - dvs. fettet fordelt godt ut over kroppen. Det som er kvinnelig er jo at det legger seg på bein og armer, ja, overalt, mens det typiske for menn er stor mage - sentralfedme. Det behøver ikke være sånn, men evolusjonsmessig skal det være sånn, fordi man blir mer bevegelig med fettfattige armer og bein - og mannen er jo jegeren og slåsskjempen. Jeg liker damer. Er litt homofob også (ufrivillig). Men jeg føler likevel at jeg oppfører meg som en kvinne. Det er jo rart...? Jeg har ingen ønsker om å kle meg feminint eller gjøre dameting - faktisk liker jeg at det er litt macho av og til. Men når jeg ser meg selv for meg, så ser jeg en kvinne... Poenget med dette er: det er et veldig sammensatt tema - som du må drøfte med fagfolk for å bli klokere på... Anonymous poster hash: 6c977...1fd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Og er ikke noe problemer med testosteron nivået mitt, er helt normalt Anonymous poster hash: 9bfd7...592 Endret 26. mars 2014 av iStereo Slettet en sitering til slettet innlegg.. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) det må finnes en årsak en grunn at du tenker som du tenker. Man vil ikke bare bli en kvinne fordi man føler for det plutselig, latterlig. Du ble født mann, hva er problemet? Deal with it. Endret 26. mars 2014 av iStereo Slettet en unødvendig sitering.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Nettopp, det er jo akkurat det han spør om, han søker etter et svar på hvorfor han føler det slik og om andre har det på samme måten. Hvis du ikke har noe annet enn fordommer å bidra med kan du bare krype tilbake inn i steinaldershula di, "lion". Satan jeg er lei av feige folk som dømmer alt og alle anonymt på Internett. 6 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Man har vel ulike mengder femininitet og maskulinitet i seg. Noen er mer følsomme og andre er mindre. Det er jenter som er mer maskuline også. Jeg føler meg ikke maskulin, bare så det er sagt, men det er mange nyanser av grått mellom hvitt og svart. Man må ikke jakte med klubbe og dra kvinnfolk med til hulen etter håret bare fordi man er mann, satt på spissen. Man er den man er og må finne fred med seg selv og godta seg selv. Ikke tenk på hva andre sier, mange man møter på vil uansett dømme. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 ... men det er mange nyanser av grått mellom hvitt og svart. 50 shades of gay ? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 ... men det er mange nyanser av grått mellom hvitt og svart. 50 shades of gay ? tja, dine ord. Gjelder vel det meste i livet at det er mange nyanser. Nå ville ikke jeg dra inn de bøkene da, hehe. Det uttrykket var kjent før dem Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Mange homofile (menn) er maskuline. Det bildet vi får i media, med homsepatruljen etc, det er misvisende. Det er nok helt klart ofte mer "avstand" til homofili i mer maskuline miljøer, men skaphomser er også homser. Nå er det sikkert endel homofile menn i dag som liker å oppføre seg på en spesiell måte. Greit sak det, da. Men det er vel mer en slags "statement", antar jeg... Og tilsvarende, mange feminine menn er helt heterofile. Det er faktisk mange menn som liker å kle seg ut og oppføre seg som en dame, samtidig mens de er helt heterofile. Ville bare nevne dette, siden det dreide seg inn på homofili her... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) det må finnes en årsak en grunn at du tenker som du tenker. Man vil ikke bare bli en kvinne fordi man føler for det plutselig, latterlig. Du ble født mann, hva er problemet? Deal with it. Takk for at du deler det idiotiske synspunktet ditt med oss! Greit å bli minnet på at uansett hvor langt menneskeheten kommer, er det alltid noen som ligger litt bak. Uansett. Jeg tror det er helt normalt å kjenne litt på sånt til tider Er ganske sikker på at det er noe de fleste opplever til en viss grad. Så lenge det ikke plager deg, så er det hvertfall ingenting å bekymre seg over. Endret 24. mars 2014 av Flaringo 2 Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei. Jeg er mann, og føler meg som mann. Fra (dårlig) spøk til alvor, hvor gammel er TS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Moderatormelding Innlegg har blitt slettet! Hold dere til emnet, og ikke kom med flåsete innlegg. Kommentarer på moderator-handlinger taes ikke tråden men via PM til undertegnede eller i vårt tilbakemeldingsforum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg