Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøver menn seg på damer sexuellt fordi hun ikke er pen nok for forhold?

Anbefalte innlegg

Tror ikke menn er så langt unna oss der nei.....

Jeg mener at menn og kvinner tenker veldig likt på mange måter, tiltross for at vi er to forskjellige kjønn. Kvinnene snakket som om menn ikke kunne styre sine drifter.... og at vi måtte holde igjen. Mennene hadde problemer å styre seg når ei kvinne var stygg, men hvis hun var derimot pen så hadde han tålmodigheten inne... Dette er jo helt ulogisk! hehe

Si meg, Heartlife, hva heter du på kvinneguiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke menn er så langt unna oss der nei.....

Jeg mener at menn og kvinner tenker veldig likt på mange måter, tiltross for at vi er to forskjellige kjønn. Kvinnene snakket som om menn ikke kunne styre sine drifter.... og at vi måtte holde igjen. Mennene hadde problemer å styre seg når ei kvinne var stygg, men hvis hun var derimot pen så hadde han tålmodigheten inne... Dette er jo helt ulogisk! hehe

Si meg, Heartlife, hva heter du på kvinneguiden?

Jeg het Lykkevennen. Har slettet brukeren nå ;)

Lenke til kommentar

Uten å svare for alle menn, la meg gi vertfall en manns mening:

Hvis mannen kommuniserer med deg har han akseptert utseendet ditt, synes han ikke noe om hvordan du ser ut vil du oppdage det ved at han ikke kommuniserer med deg i det hele tatt.

Med det sagt vil du kunne oppdage at selv om mannen ikke liker personligheten din kan det være at han ønsker et rent seksuelt forhold, man kan alltids overse hva du sier sålenge man får dekt sine fysiske behov. Og som mann må man noen ganger ta hva man kan få.

Hvis du opplever at menn stort sett ønsker sex og ikke forhold er det mest sansyndlig grunnet din personlighet og ikke hvordan du ser ut.

Endret av Civilix
  • Liker 3
Lenke til kommentar

deres spørsmål skal bli besvart!

Ja, hvis jeg av en eller annen grunn ikke er forelsket i jenta(være det utseende, personlighet eller annen slem grunn), men likevel har lyst til å ha sex med henne, kan det hende seg at jeg er villig til å ha sex med henne selv om jeg vet at jeg ikke skal gifte meg med henne, MINDBLOW! men dette gjelder bare hvis jenta er heartlife

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

I den grad at det finnes sannheit i utsagnet (noke som er tvilsomt all den tid folk er forskjellige), så må det eventuellt være heilt motsatt.

Det finnes ingen logikk i at ein mann skal ha sex med damer som er for stygge til å være i eit forhold med, og kun bli sammen med vakre damer.

Men det finnes ein form for logikk i å prøve å ha (kun) sex med vakre damer og at ein heller sattser på å ha eit varig forhold med damer som har vanlig utsjåande.

Attraktive personer er statistisk sett meir tilbøyelige for å være utro, så sjølv om mannen tenner seksuelt på ei vakker dame så er det ikkje sikkert at ein anser denne dama som ein passande livspartner.

For kvinner er det også på samme måte, ein ønsker seg ein attraktiv og maskulin mann til å få barn med, men ein vil helst ha ein litt mjukare mann far til sine barn.

Dette fordi den mjukare mannen antageligvis vil være ein betre far, og ein livspartner som ikkje stikker av for å finne seg ei betre/vakrare dame.

Men dette er sjølvsagt berre generalisering, folk av begge kjønn er svært forskjellige så det er vanskelig å seie noke absolutt om oppførselen deira.

Lenke til kommentar

Uten å svare for alle menn, la meg gi vertfall en manns mening:

Hvis mannen kommuniserer med deg har han akseptert utseendet ditt, synes han ikke noe om hvordan du ser ut vil du oppdage det ved at han ikke kommuniserer med deg i det hele tatt.

Med det sagt vil du kunne oppdage at selv om mannen ikke liker personligheten din kan det være at han ønsker et rent seksuelt forhold, man kan alltids overse hva du sier sålenge man får dekt sine fysiske behov. Og som mann må man noen ganger ta hva man kan få.

Hvis du opplever at menn stort sett ønsker sex og ikke forhold er det mest sansyndlig grunnet din personlighet og ikke hvordan du ser ut.

Sometimes+I+wonder+how+christianity+wand

Lenke til kommentar

Man skal bo ei natt eller 2 i forbindelse med reise elns - personlig tar jeg det første og beste, uten å kaste bort tid og energi på å finne noe som jeg kunne tenkt meg å bo i resten av livet. Men man får tak over hodet og det er varmt - greit nok og man får det man egentlig har behov for, for ei natt eller to.

Når man skal finne seg bosted for å ha over lengre tid, så er det verdt å bruke både tid, energi og penger nok, slik at man blir fornøyd over tid. Fint ute, som inne. Man kan godt gå på flere visninger, vurdere, tenke osv osv, før man går til skrittet å kjøpe

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du bare skal poste et bilde, pass på at linken fungerer ;)

Oi, er det et av de bildene som jeg ser, men ikke andre? Det var jo litt kleint. Men poenget var uansett at jeg var enig med deg, og du formulerte det bedre enn jeg kunne ha gjort.

;) jeg synes kvinneguiden var en fin ting... men på en annen side får en ikke menns synspunkter der. Jo er jo menn der også,men det er bedre å høre menns og kvinners meninger, begge deler...Bedre at menn kan si hva de tenker og hvorfor, istedet for at kvinnene skal gå rundt å filosofere, gjette og anta :)

Lenke til kommentar

Oi, er det et av de bildene som jeg ser, men ikke andre? Det var jo litt kleint. Men poenget var uansett at jeg var enig med deg, og du formulerte det bedre enn jeg kunne ha gjort.

;) jeg synes kvinneguiden var en fin ting... men på en annen side får en ikke menns synspunkter der. Jo er jo menn der også,men det er bedre å høre menns og kvinners meninger, begge deler...Bedre at menn kan si hva de tenker og hvorfor, istedet for at kvinnene skal gå rundt å filosofere, gjette og anta :)

Det er mange, mange menn på kvinneguiden. Hvis du helt oppriktig mener at deres synspunkt kommer frem i mye mindre grad, tviler jeg sterkt på at du har vært særlig aktiv der. Du kan ikke ha vært der i mer enn noen få dager, tenker jeg, for en ting er i alle fall sikkert: Kg-mennenes meninger blir definitivt hørt.

Lenke til kommentar

Det er mange, mange menn på kvinneguiden. Hvis du helt oppriktig mener at deres synspunkt kommer frem i mye mindre grad, tviler jeg sterkt på at du har vært særlig aktiv der. Du kan ikke ha vært der i mer enn noen få dager, tenker jeg, for en ting er i alle fall sikkert: Kg-mennenes meninger blir definitivt hørt.

Stemmer, har kke vært der mer enn noen dager ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har sex med både nydelig og mindre nydelige jenter som jeg ikke er interessert i å ha et forhold med. Grunnen er at jeg ikke er interessert i et forhold. Period.

På generelt grunnlag er det vel ganske mange faktorer som spiller inn når det gjelder jentas forholdspotensiale. (Utseende, personlighet, felles verdier og interesser, sengeferdigheter osv). Når det kommer til jentas sexpartnerpotensialet så er det enten bangable eller ikke bangable. Det er jo da naturlig at det vil være flere jenter som oppfyller pulbarhetskravet enn som innfrir alle de andre faktorene.

Endret av Capa Barsavi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...