Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøver menn seg på damer sexuellt fordi hun ikke er pen nok for forhold?

Anbefalte innlegg

Dette er en diskusjon som går igjen blant kvinner.... Derfor håper jeg at menn kan svare på spørsmålet.....

Hvis dere er på et dateforum, og går på date med ei kvinne. Vil dere prøve dere sexuellt på henne fort hvis hun ikke er pen nok? Bare for å få den biten liksom? Det er sik at mange damer tror at flesteparten av mannfolk tenker slik.

Stemmer dette? Hva skal til for at dere prøver dere sexuellt på ei dame?

Anonymous poster hash: 2c5c1...127
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neineinei.

Selv om det er mange rare folk på kg (både menn og kvinner), så er det veldig gøy å være der også. (utrolig mange underholdende tråder). Bare ikke heng der for mye. Du blir gal.

Endret av Trodet
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har lest om det på kvinneguiden. Hvis menn prøver seg tidlig sexuellt på ei dame, så er hun ikke pen eller bra nok for forhold. Hvis han ikke gjør, så er hun bra nok! ;)

Ja for hvis dette står skrevet på Kvinneguiden så er det jo fasit.

hehe, det er debatter til stadigheter om dette på kvinneguiden. Og ei dame som påstår å jobbe som kjærlighetsekspert sier at utifra hennes stuide av menn og kvinner, så er det slik at kvinner har sex av interesse og naivitet.Noe de kan takke seg selv for. Mens menn har sex av uinteresse for kvinnen, ihvertfall hvis han har det på et tidlig stadium .....

Ja, jeg synes dette høres helt merkelig ut altså..... hehehe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Heartlife. Lov meg at du sletter brukeren din fra Kvinneguiden.

Nå ikveld.

Og at du aldri klikker deg inn dit igjen. :)

Hehe, ser ut til at damene på kvinneguiden lever i sin egen fantasiverden da ..... Høres jo ikke akkurat logisk ut at menn har sex fordi de ikke liker dama! ;)

Jeg fikk også tilbud om å betale på kjærlighetskurs - 4500 kroner i måneden, av en bruker der inne. Hun skrev at hun hadde studert menns tanker, og syn, iforhold til kvinner sitt, og at et slikt kurs kunne hjelpe oss kvinner på å ikke være for billig for mennene.... hehe..... latterlige greier. Liker litt delte manne og dame syn..... Ser ut som om at det er ei gjeng med kvinner der inne som skriker i kor hehe

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan ha sex tidlig og likevel bli sammen! Utrolig men sant. Mannfolk kan ha sex med noen tidlig og likevel like vedkommende. Hvorfor ha sex med noen om de ikke liker vedkommende? Er de så nøden for å få det vi kvinnfolk har mellom bena?

ja det er det jeg synes var så rart....På kvinneguiden foregikk det enorme debatter om dette...Og folk fortalte meg at jeg måtte være fullt klar over at grunn til at menn prøver seg tidlig sexuellt på meg, er fordi jeg måtte se stygg ut, og at det måtte være noe med min væremåte som gjør at de prøver seg slik. Altså at jeg ikke hadde en pen nok væremåte, for et forhold for dem.... Kvinnene kokte hveandre opp , og tilslutt så ville de fleste der inne gi opp alt som heter mannfolk!

hehe...... Hadde aldri vært på kvinneguiden før, men hadde hørt rykter om den før. :D . Er mye mannfolkhat der inne ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en bruker der inne, men har ikke brukt å være der. Ser ikke ut som jeg tenker å endre det med det første.

Hva hendte med at to stykker møtes og ser hva som skjer? Havner man i seng, så havner man i seng. Det betyr ikke at ene parten synes den andre er stygg. "Dæven for et hespetre, meeen det er fitte å få. Om jeg lukker øynene og tenker på *insert navn på vakker kvinne her*, så får jeg i det minste fått meg noe. Det blir jo ikke noe forhold, det må da alle forstå"

Nei, hvor er logikken i det da? Man møter vel ikke noen bare for å få seg om man føler de ikke er tiltrekkende?

Har mer tro på at man møter noen man liker. Man ser hva som skjer. Om man har sex tidlig, så har man sex tidlig. Etterpå så tenker man ikke at "oi, jeg må være stygg. Han liker meg sikkert ikke. Her er det ikke noe å hente..." -> feil.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har en bruker der inne, men har ikke brukt å være der. Ser ikke ut som jeg tenker å endre det med det første.

Hva hendte med at to stykker møtes og ser hva som skjer? Havner man i seng, så havner man i seng. Det betyr ikke at ene parten synes den andre er stygg. "Dæven for et hespetre, meeen det er fitte å få. Om jeg lukker øynene og tenker på *insert navn på vakker kvinne her*, så får jeg i det minste fått meg noe. Det blir jo ikke noe forhold, det må da alle forstå"

Nei, hvor er logikken i det da? Man møter vel ikke noen bare for å få seg om man føler de ikke er tiltrekkende?

Har mer tro på at man møter noen man liker. Man ser hva som skjer. Om man har sex tidlig, så har man sex tidlig. Etterpå så tenker man ikke at "oi, jeg må være stygg. Han liker meg sikkert ikke. Her er det ikke noe å hente..." -> feil.

Tror ikke menn er så langt unna oss der nei.....

Jeg mener at menn og kvinner tenker veldig likt på mange måter, tiltross for at vi er to forskjellige kjønn. Kvinnene snakket som om menn ikke kunne styre sine drifter.... og at vi måtte holde igjen. Mennene hadde problemer å styre seg når ei kvinne var stygg, men hvis hun var derimot pen så hadde han tålmodigheten inne... Dette er jo helt ulogisk! hehe

Lenke til kommentar

Det der er bare bullshit. Ikke tenk for mye. Følg intuisjonen. Dersom man er med en, så får man se hva som føles riktig i situasjonen og noen ganger blir man kåt. Det er på ingen måte kvinners ansvar å holde igjen etc. Og hvorfor har de problemer med å styre seg om hun er stygg? Det her er virkelig idiotisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...