Gå til innhold

Fordeler med evasi0n på iPhone 5S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komme jo alt ann på hva slags person du er.

Anywho...jailbreaker kan du: Forandre på utseende av menyer,låseskjerm,ikoner osv osv

Legge inn applikasjoner som vanligvis ikke kan legges inn.

Fjerne begrensningen på maks filstørrelse over 3G

Listen er lang... og blitt forklart mange ganger her på forumet...let litt rundt

Ulemper:

Du kan gjøre telefonen din suppetreg ved å legge inn for mange modifikasjoner

Batteriet dabber fortere av samme grunn,men det kan vel egentlig skje på en telefon som ikke er jailbreaket og.

Ikke sikker på denne men kan muligens og hende du ikke kan benytte deg av mobil-bank/ nettbank

lovligheten skal jeg heller ikke uttale meg om da jeg ikke er sikker

Du kan prestere å legge inn uhumskheter som ikke er veldig snille.

Tror du og mister garantien...Ikke siter meg på det though.

Men tror ikke evasion støtter seneste IOS oppdatering,så har du lagt inn denne kan du muligens ikke bruke evasion inntil det kommer en ny versjon av den

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Komme jo alt ann på hva slags person du er.

Anywho...jailbreaker kan du: Forandre på utseende av menyer,låseskjerm,ikoner osv osv

Legge inn applikasjoner som vanligvis ikke kan legges inn.

Fjerne begrensningen på maks filstørrelse over 3G

Listen er lang... og blitt forklart mange ganger her på forumet...let litt rundt

Ulemper:

Du kan gjøre telefonen din suppetreg ved å legge inn for mange modifikasjoner

Batteriet dabber fortere av samme grunn,men det kan vel egentlig skje på en telefon som ikke er jailbreaket og.

Ikke sikker på denne men kan muligens og hende du ikke kan benytte deg av mobil-bank/ nettbank

lovligheten skal jeg heller ikke uttale meg om da jeg ikke er sikker

Du kan prestere å legge inn uhumskheter som ikke er veldig snille.

Tror du og mister garantien...Ikke siter meg på det though.

Men tror ikke evasion støtter seneste IOS oppdatering,så har du lagt inn denne kan du muligens ikke bruke evasion inntil det kommer en ny versjon av den

Tusen takk for svar! :) har lett etter en liste men fant ingenting.. Tror jeg står over da telefonen min mister garantien, blir treg osv

Endret av HeiHei22
Lenke til kommentar

Det er ditt valg :) det kan hende ikke at det garantert hender. Det finnes utallige lister både her inne og på nettet så det er merkelig at du ikke fant noe. Men som jeg sa, kommer ann på hva slags person du er, for meg personlig var det ikke vært et spørsmål en gang jailbreaket så snart det gikk.

skulle du fortsatt være usikker så får du bare spørre/grave videre. kan sikkert forsøke å svare videre etter beste evne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...