marentf Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 selges... jeg har vunnet den helt nye mp3 spilleren fra Philips "Audio Jukebox", og har mp3 spiller fra før, derfor selger jeg den. i butikken koster denne ca.4500, jeg er villig til å selge den for mye mindre.. den er helt ny og ikke brukt og kommer i pakken med alt i.. i pakken: - spilleren -fjernkontroll -øretelefoner -lader -instalasjonsdisk -bære veske -USB2.0 kabel spilleren har også diktafon.. den spiller mp3 og WMA filer.. den er på 15gb.. sjekk linkene for bilde og mer informasjon: www.audio.philips.com http://www.audio.philips.com/PI/hdd.asp legg inn et bud!! :o Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 tror det er Fy fy å poste sånn på forumet.... anyway hvis du har en bra pris mail den til meg på [email protected] ps den spillern fikk jo bare 4 i hjemme-PC bladet hvordan er lyden? kan vi ikke bare gjøre om posten som en diskusjon rundt spilleren i steden for å stenge den.. har sittet å lurt litt på den spilleren u see Lenke til kommentar
OmBot Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Bruktmarkedet er for salg, forumet er for diskusjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå