Øystein.F. Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Kalypso jaktar betatestarar for sydhavsdiktatorspelet Tropico 5.Vil du prøve deg som diktator? Lenke til kommentar
Brucebanner Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Kul nyhet! Alltid likt Tropico, så jeg meldte meg lett på. Men en grei ting å påpeke er vel at Spacebase DF-9 strengt tatt ikke er ferdig, og den versjonen du kan spille nå er en alpha, altså veldig uferdig., Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Kul nyhet! Alltid likt Tropico, så jeg meldte meg lett på. Men en grei ting å påpeke er vel at Spacebase DF-9 strengt tatt ikke er ferdig, og den versjonen du kan spille nå er en alpha, altså veldig uferdig., Indeed, gleder meg veldig til tropico 5 etter mange timer med 4ern og treern. Håper bare de ikke tar seg vann over hodet i 5-ern med så mange eraer, men visst de får det til lover det veldig bra . Syns også det er merkelig her at det blir sagt at Spacebase er "lansert", det er jo early access og har det selv, det er veldig uferdig. Bare nok elementer til et par timer med spilling, så har man utforsket alt spillet har å by på. Ville heller anbefalt ting som Rollercoaster Tycoon, eller noe lignende. Endret 26. februar 2014 av PcAj Lenke til kommentar
Lorrison Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Har klokket mange timer inn på alle tropicospillene, nå virker det som det legger inn fler elementer fra 2ern, i Tropico 5. Meldte meg opp, er spent. Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Da var jeg meldt på. Litt rart at vi måtte signere oss som forum bruker og vanlig bruker. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Da var jeg meldt på. Litt rart at vi måtte signere oss som forum bruker og vanlig bruker. er vel for dei vil velge ut dei mest aktive forumbrukerene først kansje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå