Krakov Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hei.Jeg oppgraderte nylig fra windows 8 til windows 8.1, og det er et par endringer som jeg ikke er helt fornøyd med.F.eks:Alt har blitt større. Ikonene, skrivebordet, ALT har blitt litt annerledes, nesten som om du skulle ha zoomet inn på skjermen.Størrelsen / plasseringen osv på appene i start menyen.Jeg får ikke til å plassere søppelkassen HELT neddi høyre hjørne på skrivebordet lengre av en eller annen grunn, noe som er litt irriterende siden jeg alltid har hatt papirkurven på den eksakte lokasjonen siden jeg gikk i bleier. Noen som har tips til hvordan jeg kan få ordnet dette? Prøvde å zoome ut (Ctrl+scroll) men det var bare ikonene på skrivebordet som ble mindre, ikke alt det andre.Tips? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Prøv dette Endret 26. februar 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Krakov Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Prøv dette Jeg bøyer meg i støvet for deg igjen, Syar. Er det noe du IKKE kan!? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Kan mye om vinduer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå