Gjest Slettet+asdvb Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ønsker å dele vår erfaring med Nazar.no som reisearrangør, til dere som vurderer å legge familieferiens skjebne i deres hender. Reiste med overnevnte til Pegasos World i mai 2011. Hadde sommerfugler i magen til vår kommende ferie til Pegasos World, etter å ha lest til dels mye negativt om P.W og Nazar rundt om på nettet. Men både Pegasos og Nazar innfride i første runde, men kun om man har realistiske forventninger til oppholdet. Først av alt, Pegasos World er ikke ett 5 stjernes hotell, dette tror jeg de fleste reisende kan være enig om. Renholdet opplevde vi som tilfredstillende og de værste køene unngikk vi, da vi reiste i begynnelsen av mai( lavsesong) Vi ankom hotelet 5 mai, å opplevde gradvis som dagene gikk at hotellet fyltes opp. Andre uke var hotellet halvfullt og det gikk greit, men var veldig glad på avreisedag at vårt opphold var ferdig, da vi kunne ane det fremtidige kaoset da mai går over til juni.Med vår positive opplevelse i bagasjen, gikk vi på med friskt mot for gjenskape vårt 2011 ferieopphold i 2012. Nazar opererer med en kampanje der ett barn kan reise gratis med 2 fullt betalende voksne. Denne kampanjen er ikke lett å finne, da den kun er på ett håndfull destinasjoner og avganger. Men klarte etter lang tids leiting å sikkre oss samme kampanje som gjorde feriebudsjettet overkommelig i 2011. Ferien ble avtalt med de voksnes arbeidgivere etter mye om og men( ikke fellesferie) å permisjon innvilget fra skole. Nedtelling for kørven begynte, men den skulle ikke vare så lenge. En trist og ydmyk mail fra Nazar dukket opp i postkassa, etter noen uker med den søtlige karamells glede det er å ha sikkret årets ferietur. Flyavgangen vår var dessverre kansellert pga for lite reisende. Prøvde forgjevels å få Nazar til å rydde opp i dettte (komme med en alternativ reise) men Nazar var urokkelig. De hadde lovverket på sin side. Men vi er velkommen til å bestille ny reise til full pris!Nok en gang, året etter legger vi familieferiens skjebne i hendene til Nazar.no og historiens gjentar seg på samme vis. Men vi er velkommen til å bestille ny reise til full pris!! Dette begynner å bli nokså banalt. Men aner ett mønster og ett konsept bak dette.Året er 2014, 14 januar og er på leiting etter årets ferie. Googler (all inclusive) å tusener av treff dukker opp på skjermen. Langt opp skimtes Nazar.no men klok av skade går musepekeren til mange andre treff. Etter flere timers leiting fører en sliten høyre hånd pekeren skjelvend over Nazar.no, dette kan jo ikke skje igjen, Nazar vil ikke vår famile så vondt. Etter å ha konferert med min sambo, starter vi søket på Nazar etter deres gratis kampanje.17 januar får vi jacpot, å ny reise blir bestillt etter kort tids svetting. Nedtelling er nok en gang begynnt. 18 mai nærmer seg og poden henger opp sin slitne nedtellingsblokk på kjøleskapet. Kampen om ferie blir vunnet av arbeidstaker og skolepermisjon blir innvilget nok en gang. 24 januar og følgende mail tropper inn: Kjære Nazar gjest Du har booket en reise med oss fra Oslo til Antalya. Vi vil med dette brevet informere deg om at vi dessverre kommer til og annullere denne flyforbindelsen på søndager under hele 2014. Årsaken er at vi i dag har et altfor lavt deltagerantall for å kunne gjennomføre den. Om vi hadde ventet med å ta denne avgjørelsen, hadde vi kanskje kunne håpet på flere deltagere, men vi vil ikke drøye med vår beslutning om annulleringen – dette for å informere dere i så god tid som mulig. Annulleringen av flyserien følger reisevilkårene, som sier at vi senest 30 dager innen avreise skal informere våre gjester ved denne type endring. Vi beklager naturligvis denne triste nyheten. I dagens situasjon har vi dessverre ingen naturlige alternativer for dere som vi kan ombooke til. Vi har fly fra Oslo till Antalya fra den 4. juni. Vi har også fly fra Oslo til Izmir fra den 15. mai. Vi har også reiser til Malaga fra Oslo den 30. mars. Dere er velkommen til å kontakte oss om dere har mulighet for og ombooke reisen. Vi vil da gjerne benytte anledningen til å gi dere en rabatt på 500 kr per person. Ombooking gjelder til den aktuelle dagsprisen. Vær oppmerksom på at flyavganger/hoteller kan være sluttsolgte. Dersom dere har kjøpt sitteplasser eller andre tilvalg på det flyet som er blitt kansellert ber vi dere kontakte TUI Fly Nordic direkte [email protected] for å høre hvilke nye muligheter som finnes for å kansellere tilvalgene, eller eventuelt føre over gamle tilvalg til et nytt fly. Vi ønsker også å minne om at om man som norsk statsborger allerede har søkt/kjøpt visum til Tyrkia er det viktig at man sjekker så visumet også gjelder for den nye reisen. Mer informasjon om visum for norske statsborgere finnes på hjemmesiden vår www.nazar.no, under kundeservice. Har dere spørsmål eller funderinger er dere velkommen å kontakte oss, telefon: 815 000 33 (tast 2). Vår kundeservice er åpen man-fre kl 9-17. Vennligst kontakt oss også for å bekrefte avbookingen og få det innbetalte beløpet i retur (sendes gjerne til [email protected]) Vi beklager nok en gang denne triste nyheten. Med vennlig hilsen Nazar Kontakter Nazar omgående og ber de rydde opp i dette, nok en gang. Men uten hell i første omgang. Skriver flere svette mail til dem, der jeg innstendig ber dem om å finne løsning på dette. Skriver vi kan både reise fra Bodø og Trondheim istede for den kansellert Oslo turen. Men denne gang er vi så freidige å ber om kompensasjon i form av oppgradert rom og comfort pakken. Oslo turen kombineres med familiebesøk. inklusive gratis parkering og transport. Men å reise fra værnes slik Nazar kommer opp med, uten noen form for kompensasjon blir ett noe amputert ferieopphold, uten 17mai feiring med sambos familie i Oslo, å ca 1200-1400kr i parkering på Værnes. Vi var priveligert som fikk reise ut fra Værnes, uten noe tillegg i følge Nazar. Ta det eller finne ny ferie!! Dette var absolutte siste forsøk med Nazar som feriearrangør for vår del. Håper dette kan være nyttig info, for de som måtte vurdere Nazar.no Linker dette innlegget til Nazar.no da de får mulighet til å forsvare seg om de ønsker. Raymond Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Vi skal nå ut å reise med Nazar for 5 gang i år. Vi har prøvd både Star tour og Ving, men de er ikke i nærheten av å gi samme service som Nazar. Men vi har riktig nok ikke hatt samme problem som dere med tanke på fly avganger. Flyet vårt ble også kansellert på vår bestilte reise, og vi ble flyttet til avgang dagen før, noe som passet oss veldig bra. Så nå er vi spente på å prøve ut Pegasos world i september etter noen turer til Aqua fantasy og Pegasos planet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå