gaute14 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har også sett på den fra Asus, men valgt den bort pga treg 5400 disk. Er det mye jobb og bytte med en SSD? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har bestilt en 500GB Samsung Evo SSD, så den skal nok byttes nå. Ingen vei tilbake! Jeg skal nok få det til ja. Tenkte først prøve å klone over med EASEUS Partition manager og se. Men det sikreste er nok på forhånd å lage recovery media fra medfølgende recovery partisjon med dette verktøyet: http://www.asus.com/supportonly/ASUS_Backtracker/ Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Det var litt stress og få skrudd den opp, men når jeg hadde fått inn disken var det bare å kjøre recovery fra USB-pinnen og maskinen ble installert som om den skulle vært ny med samme win 8 image og drivere som den kom med ny. Riktignok tar det en halv evighet å laste ned alle oppdateringer og få inn 8.1 etter dette. 16GB mini mSATA SSDen har jeg bare ompartisjonert og bruker som memory swap i windows. NB! Skal noen andre prøve å bytte disk i denne PCen (Asus UX302LG) så ligg unna M500-disker - de vil rett og slett ikke fungere i denne maskinen av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå