Aeyoun Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Om jeg åpner Internet Explorer i Skrivebords-modus er stedstjenestene nøyaktige. Jeg plottes riktig på kartet og i alle nettjenester som bruker de. Om jeg derimot åpner Internet Explorer eller Kart-programmet i moderne-Windows-modus ender jeg opp midt i Rondane nasjonalpark. Har testet dette på to Microsoft Surface-enheter med samme resultat. Begge kjører nyeste versjon av Windows RT. Kan noen bekrefte problemet? På en vanlig Intel-Windows ser jeg ikke problemet. Alle maskinene er rett ved siden av hverandre og er koblet på det samme trådløse nettverket. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Snedig. Har ikke det samme problemet selv, verken på Pro 2, Surface 2 eller Surface RT Der plottes jeg riktig på kartet ganske å raskt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Har noen av Surface-.modellene GPS-HW? Eller er det kun lokalisering basert på WiFi? Iflg specs ser det ut som om ingen Surface-modeller har GPS, men det er mulig at gsmarena.com ikke er oppdatert. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Har noen av Surface-.modellene GPS-HW? Eller er det kun lokalisering basert på WiFi? Iflg specs ser det ut som om ingen Surface-modeller har GPS, men det er mulig at gsmarena.com ikke er oppdatert. Nei, det er kun WiFi. Problemet har vært der siden første dagen jeg fikk Surfacen. Begynner å bli noen gode mnd. siden. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Måtte teste dette på min nye Surface 2 Her får jeg ikke riktig posisjon nei, Rondane nasjonalpark havner jeg. Må jo være en bug i RT programvaren da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå