Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Stedstjenester på Windows RT

Aeyoun

Anbefalte innlegg

Om jeg åpner Internet Explorer i Skrivebords-modus er stedstjenestene nøyaktige. Jeg plottes riktig på kartet og i alle nettjenester som bruker de.

Om jeg derimot åpner Internet Explorer eller Kart-programmet i moderne-Windows-modus ender jeg opp midt i Rondane nasjonalpark.

Har testet dette på to Microsoft Surface-enheter med samme resultat. Begge kjører nyeste versjon av Windows RT. Kan noen bekrefte problemet?

På en vanlig Intel-Windows ser jeg ikke problemet. Alle maskinene er rett ved siden av hverandre og er koblet på det samme trådløse nettverket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har noen av Surface-.modellene GPS-HW? Eller er det kun lokalisering basert på WiFi? Iflg specs ser det ut som om ingen Surface-modeller har GPS, men det er mulig at gsmarena.com ikke er oppdatert.

Lenke til kommentar

Har noen av Surface-.modellene GPS-HW? Eller er det kun lokalisering basert på WiFi? Iflg specs ser det ut som om ingen Surface-modeller har GPS, men det er mulig at gsmarena.com ikke er oppdatert.

Nei, det er kun WiFi.

Problemet har vært der siden første dagen jeg fikk Surfacen. Begynner å bli noen gode mnd. siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...