Aeyoun Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Om jeg åpner Internet Explorer i Skrivebords-modus er stedstjenestene nøyaktige. Jeg plottes riktig på kartet og i alle nettjenester som bruker de. Om jeg derimot åpner Internet Explorer eller Kart-programmet i moderne-Windows-modus ender jeg opp midt i Rondane nasjonalpark. Har testet dette på to Microsoft Surface-enheter med samme resultat. Begge kjører nyeste versjon av Windows RT. Kan noen bekrefte problemet? På en vanlig Intel-Windows ser jeg ikke problemet. Alle maskinene er rett ved siden av hverandre og er koblet på det samme trådløse nettverket. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Snedig. Har ikke det samme problemet selv, verken på Pro 2, Surface 2 eller Surface RT Der plottes jeg riktig på kartet ganske å raskt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Har noen av Surface-.modellene GPS-HW? Eller er det kun lokalisering basert på WiFi? Iflg specs ser det ut som om ingen Surface-modeller har GPS, men det er mulig at gsmarena.com ikke er oppdatert. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Har noen av Surface-.modellene GPS-HW? Eller er det kun lokalisering basert på WiFi? Iflg specs ser det ut som om ingen Surface-modeller har GPS, men det er mulig at gsmarena.com ikke er oppdatert. Nei, det er kun WiFi. Problemet har vært der siden første dagen jeg fikk Surfacen. Begynner å bli noen gode mnd. siden. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Måtte teste dette på min nye Surface 2 Her får jeg ikke riktig posisjon nei, Rondane nasjonalpark havner jeg. Må jo være en bug i RT programvaren da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå