sånn er det! Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Lurer på om fasongen på penisen har mye å si for at damer skal tenne på den. (Ordet penis er ganske merkelig, men tenker at det egner seg best her). Hvis den er stor nok og fungerer fint, men ser rar ut, vil det ødelegge da? Hvordan fasong er deiligst? Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Hvordan rar?For eksempel at hodet peker litt nedover. Eller trang og mye forhud. Eller arrvev på undersiden av penishodet. Eller alt på en gang. Lurer på om utseende på den har mye å si hvis den fungerer bra. Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Så lenge den er passe stor, og du klarer å bruke den bra, spiller ikke det så stor rolle om den er litt ''rar''. Jeg synes derimot helt klart at en rett og fin penis, uten de detaljene du nevnte, er estetisk vakrest, men det betyr selvfølgelig ikke at den nødvendigvis er deiligst. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg synes det er veldig ubehagelig når penis har kvadrat-fasong eller er sekskantet. Det kan fort bli vondt om vi ikke har glidemiddel. 1 Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Legger ut et illustrasjonsbilde av min jeg da, er det sånn den ikke skal være? 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Penisformet er ganske bra For å være seriøs så er det vel ingen fasit på hvordan de bør se ut? Om man har for trang forhud og plages av det, så må man i noen tilfeller operere eller så har det jo vært diskusjoner her inne om hvordan man kan bearbeide den. Noen står til en side og andre står til en annen side. De er ulik lengde... Fint med litt bredde Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Noen reagerer litt på øynene, men de fleste setter pris på g-spot stimulatoren på toppen. Endret 27. februar 2014 av vidor 1 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg synes det er veldig ubehagelig når penis har kvadrat-fasong eller er sekskantet. Det kan fort bli vondt om vi ikke har glidemiddel.Hva med utseendet i seg selv? Hvis den ser litt annerledes ut enn det man er vant til, gjør det mye med hvor lyst du har på den? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 "It's not about how big your boat is, it is about how hard you row it" 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg synes det er veldig ubehagelig når penis har kvadrat-fasong eller er sekskantet. Det kan fort bli vondt om vi ikke har glidemiddel.Hva med utseendet i seg selv? Hvis den ser litt annerledes ut enn det man er vant til, gjør det mye med hvor lyst du har på den? Mye arbeid å tilfredsstille de med kvadratformet lem. Har tatt meg selv i å hente jakken min å gå de siste gangene jeg har kommet over dette. Blir for mye jag. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Sikkert veldig hyggelig for gutten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg