Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har fasongen på penis mye å si for dere damer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge den er passe stor, og du klarer å bruke den bra, spiller ikke det så stor rolle om den er litt ''rar''.

Jeg synes derimot helt klart at en rett og fin penis, uten de detaljene du nevnte, er estetisk vakrest, men det betyr selvfølgelig ikke at den nødvendigvis er deiligst.

Lenke til kommentar

Penisformet er ganske bra ;)

For å være seriøs så er det vel ingen fasit på hvordan de bør se ut? Om man har for trang forhud og plages av det, så må man i noen tilfeller operere eller så har det jo vært diskusjoner her inne om hvordan man kan bearbeide den.

Noen står til en side og andre står til en annen side. De er ulik lengde... Fint med litt bredde :)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig ubehagelig når penis har kvadrat-fasong eller er sekskantet. Det kan fort bli vondt om vi ikke har glidemiddel.

Hva med utseendet i seg selv? Hvis den ser litt annerledes ut enn det man er vant til, gjør det mye med hvor lyst du har på den?

Mye arbeid å tilfredsstille de med kvadratformet lem. Har tatt meg selv i å hente jakken min å gå de siste gangene jeg har kommet over dette. Blir for mye jag.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...