bernini Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei Har nettopp fått opp en HTPC som skal hente filmer fra min hovedpc. Problemet er at jeg ikke kommer inn på den ene downloads mappen min. Har to mapper på to forskjellige disker og den ene mappen kommer jeg inn på, men den andre får jeg en feilmelding opp som sier at jeg ikke har tillatelser og ingen tilgang. Jeg har gitt alle tillatelser på mappene men det fungerer ikke. Det merkelige er at jeg kommer inn på den andre mappen på den andre hardisken uten problemer. Ser at f: er delt som F$ og at ressursen er opprettet for administative formål. Kjører Windows XP Pro på begge maskiner. Takker for alle svar - gordito Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Trykk på "New Share" knappen, så får du en ny share som fungerer. Edit: Hmm, jeg tenkte på Win2000, der hadde jeg dette problemet. Ser nå at du har XP. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Har prøvd det med "New Share" ( "Ny delt ressurs" i XP). Og da kommer jeg inn på F:, men jeg kommer ikke inn på mappen som kommer etter. Er bare en mappe på den stasjonen. Takker for svar - gordito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå