RBW Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Nyeste Catalyst-pakke gir deg full støtte.Skal du spille Thief må du ha ny AMD-driver Lenke til kommentar
trymetal Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 QUAD GPU POWEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 http://www.hardocp.com/article/2014/02/26/thief_video_card_performance_preview/2#.Uw4-7UCaVlw Er litt usikker på om det er så farlig at Mantle ikke er støttet fra dag 1, virker som om spillet kjører godt nok uansett Lenke til kommentar
camxer Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 QUAD GPU POWEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P-P-P-P-POWER! 2 Lenke til kommentar
TQT Hagenissen Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er det noen nyheter om Nvidia skal øke støtte/performance på dette spillet? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er det noen nyheter om Nvidia skal øke støtte/performance på dette spillet? Det er et Gaming Evolved-spill, så det kan komme en driveroptimalisering om en uke eller to med bedre støtte for SLI (fungerer allerede nå,) likevel er jo ytelsen mer enn god nok allerede, så det er jo ikke stort å bry seg om. Har du problemer med ytelsen i spillet? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Problemet til Thief er vel heller at det ikke er et bra spill. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Problemet til Thief er vel heller at det ikke er et bra spill. Har du prøvd 4 eller tenkte du på de 3 første? jeg har Thief serien på topp hos meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Det kjører ypperlig på min 7970, så jeg tror ikke jeg trenger beta drivere. Har dog deaktivert SSA som tar vanvittig mye ut, noe som gjorde at jeg gikk ned på 40 FPS, men nå med alt annet på fult går det som bare! Endret 28. februar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Problemet til Thief er vel heller at det ikke er et bra spill. Har du prøvd 4 eller tenkte du på de 3 første? jeg har Thief serien på topp hos meg Jeg snakker om det som nettopp kom ut. Gamle Thief er absolutt kule spill! 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg snakker om det som nettopp kom ut. Gamle Thief er absolutt kule spill! Dumt å høre, ikke fått prøvd enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå