Mobilinnkjøp Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Sjalloisen folkens!! Eg heitar Anniken Celine Berger, 24 år gammel og født 24 desember. Jeg har lyst på ein ny mobil. Da lurer jeg på: Er 8GB nok? Er det dumt å kjøpe ein iphone 4s med 8gb og ikke øke budsjettet med 2500 og kjøpe en iphone 5? Hvilke andre andre bra mobiler er det ute på markedet, det er så mange å velge mellom. Huawei Ascend P6 eller iphone 4s? (Viktig spørsmål) Huawei Ascend P6 eller iphone 5? (viktig spørsmål) Tusen hjerteligt takk for svar på forhånd æ elsker deg som svarer! Jeg gleder meg så mykje til ny mobil at jeg er helt hyper!!!!!! <3 )) Hadde en iphone 4s men så ble jeg rana av en med pistol i brasil, jeg går til psykolog etter dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg føler nesten at jeg har kjent deg hele livet, men hvor er du på bildet? Edit: But Seriously: Med 24 år på nakken er du ikke for gammel til iPhone. Kona mi er 52 og fikk sin fjerde i går, og jeg er blakk igjen... Hvor mange GB du har bruk for, kommer an på hvor mye musikk du vil ta med deg, og ikke minst hvor mange bilder du tar. Kjøp heller for mye enn for lite. De minste iPhones som er i salg idag har 16 GB. Det blir dessuten helt feil å sammenlike en Huawei med Apple, synes nå jeg. Så snart du ser de to side om side, ser du at Apple oser av dyr og overpriset kvalitet. Endret 26. februar 2014 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå